Deltar du på Julebordet 2008?  

20 stemmer

  1. 1. Deltar du på Julebordet 2008?



Anbefalte innlegg

Da var det endelig klart for Julebord 2008 :) Vi har fått bord på Steakers den 13 Desember kl 1800-2045. Vi driver enda å pønsker ut hva vi skal finne på etterpå mellom 9 og 12 : klø : Mer info kommer snart. Håper så mange som mulig har tid å komme da det er satt av minst 25 plasser til oss. Det er i år lov å ta med dama, typen, elskerinne, elsker, samboer osv osv :P

 

Si gjerne i fra om du kommer og evt hvor mange dere blir så jeg får ett ca tall å gi til Steakers. Jeg har sagt i fra til Steakers at vi går for den "gruppe" menyen vi hadde i fjor der vi bestemmer størrelse på biffen selv også får vi så mye side orders som vi bare klarer. For de som vil ha noe annet så er dette ingen problem. Dette var kun slik at Steakers kan forberede seg bedre på vårt besøk og for at ting skal gå litt raskere ;)

 

Ved spørsmål send gjerne pm eller kontakt meg på 95733416. Bord bestillingen står i mitt navn.

1196359865POAejM.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, dersom Tom sender faren på feriekoloni den helgen. Vi må jo ha en plass å rydde på, når søndagen kommer...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, julebord samme dag som vi på jobb skal ha julebord.. jeg er da så uheldig at jeg må jobbe da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme dato som vi har julebord mæ jobben, på sashotælle i tromsø..: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må æ være med på. æ kommer vest ikke jobben skal ha samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som vil være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke bestemme meg enda, må bare satse på at det er plass til meg når jeg evt. pluttselig finner ut at jeg har mulighet.. har alt for mye reising med jobben for tia!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har julebord med jobben da, så får se hva jeg gjør. Men kan godt hende jeg drar innom VACN sitt først, så jobben eller motsatt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da det begynner å nærme seg!

 

Ingen påmelding men merk øverst om du kommer eller ikke slik at vi for et ca antall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, dersom Tom sender faren på feriekoloni den helgen. Vi må jo ha en plass å rydde på, når søndagen kommer...;)

 

Opps, jeg kommer ikke likevel, Hadde glemt en 30 års dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer om ikke noe annet skjer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ glede mæ t biff :D Mmmmmmmmmmmm

Har dokker funne ut nåkka mer om ka som skjer etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ glede mæ t biff :D Mmmmmmmmmmmm

Har dokker funne ut nåkka mer om ka som skjer etterpå?

 

Ja vi blir til å gå videre på byen. Visst noen er under 20 år så blir det en 18 årsplass.

 

 

Men visst du/dere skal og ikke har stemt om du kommer så husk å stem slik at vi vet hvor mange som kommer.

 

SISTE FRIST TIL ER TORSDAG!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi en liten endring i planene : rolleyes Etter Julebordet flytter vi festen opp til Trollbakken 6 da det er verken økonomisk eller artig å gå ut på byen kl 21:00. ;) Huset er rett ovenfor Kongsbakken vgs. Her kan vi drikke til vi evt drar ut på byen.

 

For de av dere som ikke har lyst å drasse på drikke varer til Julebordet kan dere ta kontakt med meg på tlf: 95733416 så kan dere evt få satt drikke og vesker/klær der før Julebordet. Her er det fritt frem for alle som deltar på Julebordet og selvfølgelig andre klubb medlemmer som ikke kommer på Julebordet : vinke :

 

Hva: Julebord del 2

Hvor: Trollbakken 6 (finner du ikke frem så ring)

Når: Etter Julebordet (ca 21:00)

Hvordan: Drikke og kose oss

 

Vel møtt :)

 

mvh Audun Stokkan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til gutter og jenter. Skulle vært med men blir en barndåp som fadder i Bodø istedenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du og flere skulle ha vært med, men vi sees til Vintertreff Nord 2009 :) For de av dere som lurer på hvordan dere skal komme dere til Julebordet så er det mulig å parkere biler oppe i Trollbakken 6 for så å gå 4 min ned til sentrum. Ta kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kleskode: Fin i tøye men ikke nødvendig med dress for å si d sånn:)

 

Å PRØV Å KOM FØR KL 1800!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin tøyet mitt e jævel sjetten. komme i vanlige klær :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke alle for hyggelig selskap under Julebordet og del 2 av julebordet : cool : Artig gjeng å være lamme :) Ser allerede frem til julebord 2009 med dere : vinke :

 

Velkommen til Troms lokallag Runar :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke alle for hyggelig selskap under Julebordet og del 2 av julebordet : cool : Artig gjeng å være lamme :) Ser allerede frem til julebord 2009 med dere : vinke :

 

Velkommen til Troms lokallag Runar :P

 

Joda, takk for det :P

Æ va no med i Troms lokallag før æ flytta nordover,

men tradisjonan dokkers hadde æ ikkje fått med mæ ;)

Takke for en veldig trivelig kveld med guttan (å et par jente) i Tromsø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.