Anbefalte innlegg

Synes det blir litt dumt at man må oppgradere bremsene for at felgene skal kle bilen :o

Blir kanskje unødvendig dyrt for de fleste. Visst en skjemst over størrelsen på bremsene so ser Lorinserfelgene som stod på Joachim Vågen sin A3 meget bra ut, men dem koster vel litt også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det blir litt dumt at man må oppgradere bremsene for at felgene skal kle bilen :o

Blir kanskje unødvendig dyrt for de fleste. Visst en skjemst over størrelsen på bremsene so ser Lorinserfelgene som stod på Joachim Vågen sin A3 meget bra ut, men dem koster vel litt også? :)

 

Enig der.. selv om jeg gjerne skulle gjort en slik oppgradering.

 

Lorinserene satt perfekt på Audien syns jeg.. men ikke på roccoen :( desverre..

De ligger ute for 20 000,- med kvalitets dekk som er som nye..

Selges noe rimligere til klubbmedelemmer.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25708402 :rolleye:

 

Trenger værtfall ikke fylle opp med store bremser, men trenger godt med senk ;)

 

Får ikke opp noe annonse jeg petter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, funker her...

 

Uansett: finnkode=25708402

 

Lorinser :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lorinserene satt perfekt på Audien syns jeg.. men ikke på roccoen :( desverre..

 

Enig.

 

Best uten kant. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ta det personlig. Som sagt er det kun min mening. :)

 

Kjør på, bruk gjerne bamsefelger for min del.

 

PS: Du kan få mine pokaler også, om du føler deg kulere da. :)

 

Tar det ikke personlig, og synes alle skal få ha sin smak :)

 

Ang pokalene: nei takk, pokaler som er vunnet på en bil jeg ikke liker har jeg ikke noe stort ønske om å tilgrise de jeg allerede har med ;)

 

Hahah.. Du skjønner jeg bare prøver å trigge deg.. Noe både jeg, og de aller fleste klarer lett mtp deg. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er carline ja, er jo greie priser på de :) men du får mam i 8,5/9,5x19 til en grei slant :) har lyst på disse selv , tror de vil se meget bra ut på en rocco

 

Må i såfall ha 4x9,5 da

 

Mam-felgene er ikke akkurat høykvalitetsfelger da

 

OK.

 

Personlig liker jeg å kombinere det litt.

 

Felgene som ble vist litt over her (Carline etc.) syns jeg ser helt noldus ut på en sånn bil. På en opphora treergolf i kjent tysk stil passer det bedre.

 

Dette er noe jeg liker bedre...

 

lobsterclaw2.jpg

 

 

Lobster claws tror jeg og vil se bra ut, men da 4 fremfelger og rett bredde på adapter. Boxster bakfelgen har rett bredde, men har dessverre et innpress som blir for lavt etter adaptere. 11x19 bak blir kanskje noe i heftigste laget

 

Synes det blir litt dumt at man må oppgradere bremsene for at felgene skal kle bilen :o

Blir kanskje unødvendig dyrt for de fleste. Visst en skjemst over størrelsen på bremsene so ser Lorinserfelgene som stod på Joachim Vågen sin A3 meget bra ut, men dem koster vel litt også? :)

 

Trenger ikke å bli så dyrt da, bare se på Porsche bremsene Marius hadde på sin

 

Takk for deet ;)

 

Pokalene på bordet ved siden av meg her, viser at ikke alle er like - heldigvis :)

Jeg personlig digget de felgene.. Og kommer nok muligens til å gå for superstrekk på v2 bygget også ;)

 

Teller pokaler fra norske treff: klø : Jeg trodde ikke det :P hehe ;)

 

 

 

1. Krever minst 15 mm spacer for å sitte riktig

 

2. Bakfelgene vil ha over en tomme med poke

 

3. Må i såfall spaces på minst en av akslene

 

Husk at det et mye bedre plass foran enn bak på Rocco

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs4 2. 9,5x20 et 36? ORGINALE hjul Audi

 

Nevnte jeg med orginalt-senter merket med 4 ringer? :)

 

Eller AMG/m stjerne....;)

 

Edit: 4F0 601 025 CT 1H7

9,5 x 20 ET36

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AMG felger har jeg også tenkt på ja.

Får tak i disse i str jeg vil ha.. men vet ikke om det blir noe særlig.

 

p><p>100000610960955_352334_6540227_n.jp

 

Har kjøpt slike i polert til min hvite Passat r-line til sommeren, tror det blir okey. Litt åpne ja, men litt kult med hjul ikke alle andre har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å bli så dyrt da, bare se på Porsche bremsene Marius hadde på sin

 

Jepp. Med litt triks og miks kom alt på et sted mellom 10 og 12.000. Kun helt nye deler, alt OEM og custom. Det er faktisk ikke så verst. Spesielt ikke med tanke på at dette er Brembo (med Porsche logo og delenummer), ikke noe kinavare ala K-sport, XYZ e.l. uten støvmansjetter som ikke er egnet til dagligdags bruk hele året.

 

Bak kan man bruke R32/S3-bremser, om man føler for å oppgradere det også. Dette er ganske billig brukt i UK/Tyskland, men er noe dritt å frakte.

 

Gjør som meg og kjøp "billige" replikafelger, så får du råd til begge deler! :P

 

Har kjøpt slike i polert til min hvite Passat r-line til sommeren, tror det blir okey. Litt åpne ja, men litt kult med hjul ikke alle andre har.

 

Det blir veldig kult..!

 

Et bilde til av nevnte A5 med 21". Joachim Næss sitt bilde.

 

32065_421515921778_201539121778_5287157_

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har kjøpt var noe jeg kunne tenkt meg runar.. men da utgår det vel.

Gratulerer med rå hjul.

Samme bredde foran å bak?

 

Edit:

Disse sant?

datei_1274650803.JPG

datei_1274650751.JPG

datei_1274650774.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt slike i polert til min hvite Passat r-line til sommeren, tror det blir okey. Litt åpne ja, men litt kult med hjul ikke alle andre har.

 

Jeg har kjøpt slike bremser til min Rising Blue Scirocco til sommeren, tror det blir okey. Litt store ja, men litt kult med bremser ikke alle andre har :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs4 2. 9,5x20 et 36? ORGINALE hjul Audi

 

Har jeg skrevet i flere Scirocco tråder uten å få noe respons. I gunmetal på denne hvite bilen hadde det blitt perfekt! Slik som på RS4'en her:

 

1b_160.jpg

 

Ellers er jo denne fra Q5 nice. 20" "Speedline"(?)

 

http://cgi.ebay.de/Original-Audi-Q5-S-line-20-8R-BBS-Sommersatz-NEU-/350402278436?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item51959a7424

 

Nye A8 felgen hadde nok passet fint også:

 

http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-A8-Alufelgen-20Zoll-guter-Zustand-/200551124334?pt=Auto_Felgen&hash=item2eb1c74d6e

 

Best uten kant. :)

 

ENIG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg skrevet i flere Scirocco tråder uten å få noe respons. I gunmetal på denne hvite bilen hadde det blitt perfekt! Slik som på RS4'en her:

 

1b_160.jpg

 

 

 

ENIG!

 

Hadde blitt omtrent som vinterfelgene mine da, orginale S5 9x19 ET 33

 

Linderud005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde blitt omtrent som vinterfelgene mine da, orginale S5 9x19 ET 33

 

Linderud005.jpg

 

Sitter helt supert de! i 20" blir det enda bedre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har kjøpt var noe jeg kunne tenkt meg runar.. men da utgår det vel.

Gratulerer med rå hjul.

Samme bredde foran å bak?

 

Disse har jeg kjøpt, men de synes ikke å være helt like de andre på bildene, eikene er annerledes...

 

9 tom ET60 er disse, med 12-15mm adapter satser jeg på. Burde hatt gewinde, men da butter felgen i fjærbenet foran (i hvertfall med FK gew ble sjekket opp), så nøyer meg med 40mm senk. Bilen er uansett ikke ment å være en showstopper da jeg planlegger å kun ha den 2 år, men må jo ha litt kule hjul.

 

Skal prøve å finne et annet senter... :)

 

Kjøp gjerne de samme eller noe lignende, bilen vår kommer ikke til å renne ned treff etc...

AMG 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse har jeg kjøpt, men de synes ikke å være helt like de andre på bildene, eikene er annerledes...

 

9 tom ET60 er disse, med 12-15mm adapter satser jeg på. Burde hatt gewinde, men da butter felgen i fjærbenet foran (i hvertfall med FK gew ble sjekket opp), så nøyer meg med 40mm senk. Bilen er uansett ikke ment å være en showstopper da jeg planlegger å kun ha den 2 år, men må jo ha litt kule hjul.

 

Skal prøve å finne et annet senter... :)

 

Kjøp gjerne de samme eller noe lignende, bilen vår kommer ikke til å renne ned treff etc...

 

 

Tro meg jeg har lett:p å har en i østerike / tyskland som også leter.. :P

Hvor fant du disse ?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg jeg har lett:p å har en i østerike / tyskland som også leter.. :P

Hvor fant du disse ?:)

 

http://www.ebay.de :)

Ser ingen ute akkurat nå, men hvis man følger med, så dukker det nok noe opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Med litt triks og miks kom alt på et sted mellom 10 og 12.000. Kun helt nye deler, alt OEM og custom. Det er faktisk ikke så verst. Spesielt ikke med tanke på at dette er Brembo (med Porsche logo og delenummer), ikke noe kinavare ala K-sport, XYZ e.l. uten støvmansjetter som ikke er egnet til dagligdags bruk hele året.

 

Bak kan man bruke R32/S3-bremser, om man føler for å oppgradere det også. Dette er ganske billig brukt i UK/Tyskland, men er noe dritt å frakte.

 

Gjør som meg og kjøp "billige" replikafelger, så får du råd til begge deler! :P

 

Det blir veldig kult..!

 

Den er grei den, men for vi som kanskje kjøper felger til 15.000,- og synes det er dyrt nokk, so blir det kanskje litt gale å bruke tilsvarende på bremser for å få det til å sjå bra ut :o

For all del, det såg meget bra ut med Porschebremsene Marius.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det ikke personlig, og synes alle skal få ha sin smak :)

 

Ang pokalene: nei takk, pokaler som er vunnet på en bil jeg ikke liker har jeg ikke noe stort ønske om å tilgrise de jeg allerede har med ;)

 

Hahah.. Du skjønner jeg bare prøver å trigge deg.. Noe både jeg, og de aller fleste klarer lett mtp deg. : dum :

 

Det var da ett veldig voksent innlegg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei den, men for vi som kanskje kjøper felger til 15.000,- og synes det er dyrt nokk, so blir det kanskje litt gale å bruke tilsvarende på bremser for å få det til å sjå bra ut :o

For all del, det såg meget bra ut med Porschebremsene Marius.

 

Ser den! Men så var de ikke bare til pynt heller, da. :)

 

Tar det ikke personlig, og synes alle skal få ha sin smak

 

Ang pokalene: nei takk, pokaler som er vunnet på en bil jeg ikke liker har jeg ikke noe stort ønske om å tilgrise de jeg allerede har med

 

Hahah.. Du skjønner jeg bare prøver å trigge deg.. Noe både jeg, og de aller fleste klarer lett mtp deg.

Det var da ett veldig voksent innlegg :P

 

Ja ikkesant... ugho.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei den, men for vi som kanskje kjøper felger til 15.000,- og synes det er dyrt nokk, so blir det kanskje litt gale å bruke tilsvarende på bremser for å få det til å sjå bra ut :o

For all del, det såg meget bra ut med Porschebremsene Marius.

 

Dele det opp på noen mnd da vet du, ev bruke et par tusen mindre og kjøpe R/R32 bremser

 

Selv har jeg allerede brukt ca 20% av det jeg kjøpte bilen for på mods, på 1,5 år: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.