#126 Skrevet Desember 9, 2010 Dele det opp på noen mnd da vet du, ev bruke et par tusen mindre og kjøpe R/R32 bremser Selv har jeg allerede brukt ca 20% av det jeg kjøpte bilen for på mods, på 1,5 år: klø : På tide å bli voksen Ny eller semi-ny bil, gewinder, hjul og etpar utvendig mods og ferdig. Bremser som koster like mye som hjulene på en bil med 250 hk eller mindre? Bare tull sålenge man ikke har sinnsykt åpne felger og skal på treff hver helg... Venter på slakt fra banegutta nå, kom igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Desember 9, 2010 Venter på slakt fra banegutta nå, kom igjen OK. Heeeelt off topic, men husk hva en motorsvak bil med bra understell og bremser kan gjøre av rundetider, sammenlignet med gjennomsnittsbilen med over 300 hk her i klubben. Men majoriteten skal selvfølgelig ha noe som bare ser tøft ut. Og det forstår jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Desember 10, 2010 På tide å bli voksen Ny eller semi-ny bil, gewinder, hjul og etpar utvendig mods og ferdig. Bremser som koster like mye som hjulene på en bil med 250 hk eller mindre? Bare tull sålenge man ikke har sinnsykt åpne felger og skal på treff hver helg... Venter på slakt fra banegutta nå, kom igjen Voksen jeg? Jeg nekter:nana: Har jo ganske åpne felger (enn så lenge), men tror nok alikevel at Poloen stopper raskere med 256mm bremser enn Roccoen gjør med 390mm. På Roccoen er jo bremsene strengt tatt en kosmetisk mod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Desember 10, 2010 And OFF we go.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Desember 10, 2010 disse kunne vært fine med rett spacer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Desember 10, 2010 überfete felger!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Desember 10, 2010 360 Forged har mye fett ja, men så snakker vi 4500-5500 USD for et sett også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Desember 11, 2010 disse 5eikede concavene kommer på 55000inkl frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Desember 11, 2010 disse 5eikede concavene kommer på 55000inkl frakt.. Satan, det var også en pris å bruke på felger Hadde jeg hatt så dyre felger hadde jeg aldri turt å kjøre i oslo.. Er alltid noe lok i byen, enten er det svære hull, omkjøringer på humpete/hullete veier eller over fortauskanter... Er det ikke det så er det utrykningskjøretøy som tvinger deg til å kjøre opp på fortauet for å komme forbi osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Desember 11, 2010 disse kunne vært fine med rett spacer Noe mer info om disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Desember 11, 2010 Satan, det var også en pris å bruke på felger Hadde jeg hatt så dyre felger hadde jeg aldri turt å kjøre i oslo.. . Felgene mine koster mer nye, og de funker fint i Oslo de. Hadde jeg hatt reps fra Shariff hadde jeg sikkert måttet ha byttet flere felger. Dyre felger er som regel både lettere og sterkere. Felgene over er fra ooemplus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 11, 2010 Noe mer info om disse? Brand New Set of Four (4) GunMetal Machined Face 19" VW Style Wheels with Center Caps Included Regular Price: $709.00 Special Price: $679.00 Specifications: Size: 19x8 Bolt Pattern: 5x112 Finish: GunMetal Machined Face Offset: 45 66.6 Hubcentric 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Desember 11, 2010 Takk for info fra begge over her.. Mulig dette kunne vært kurrante felger på sciroccoen om jeg mot for all formodning skulle gå bort ifra planene om kantfelger i år også.. Eller hadde det kanskje vært greit med 2 sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Desember 11, 2010 Ja synes det var stilige felger og ikke noe å si på prisen heller.Aner ikke hva de tar i frakt da, men la oss si rund 600 dollar, pluss 679 for felger.1279$= 7665 kr pluss 25% = 9581. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Desember 11, 2010 Satan, det var også en pris å bruke på felger Hadde jeg hatt så dyre felger hadde jeg aldri turt å kjøre i oslo.. Er alltid noe lok i byen, enten er det svære hull, omkjøringer på humpete/hullete veier eller over fortauskanter... Er det ikke det så er det utrykningskjøretøy som tvinger deg til å kjøre opp på fortauet for å komme forbi osv.. Is that so? Hadde ikke så mye som en ripe i felgene mine etter halvannet år med kjøring i Oslo jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Desember 12, 2010 Is that so? Hadde ikke så mye som en ripe i felgene mine etter halvannet år med kjøring i Oslo jeg. Det er min erfaring da Vet ikke hvor mye du har kjørt i byen i oslo jeg, men jeg synes ihvertfall alltid at det er noe når jeg kjører der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 8, 2011 hvordan funker 8,5x20 et30 eller et35:)? 225/30-30 eller 235/30-20:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 8, 2011 Fungerer greit det, men litt smale, personlig hadde jeg gått for 9-9,5 med ET rundt 35. Gå for 235/30 dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 8, 2011 planen var 9,5 men dekkpusher`n kunne ikke skaffe breddere enn 8,5:) hvordan vil 8,5 et30 bygge i forhold til buen:)? 235-30 blir penest altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 8, 2011 Hvordan det vil ligge eksakt i buen, avhenger jo av senk (camber/sporvidde endres ved senking) Har ikke dekkpusheren bedre utvalg, har du gått til feil sted Vil ligge ca 6 mm lenger inn enn disse (9,5x20 ET 36) Mulig jeg snart har noen 9,5x20 ET 37 til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 8, 2011 kommer til å havne på ca 80mm senk, så bare det ikke bygger alt for langt inn er det greit:) hehe, dekkpusher`n kan nok skaffe det meste, men når en kompis har bestemt seg for felg kan man ikke forvente at han skal kunne trylle heller;) 6mm lenger inn enn dem på bilde er greit:) hva felg/dekk og pris:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 8, 2011 Brabus Monoblock V 2-delte felger, pris kommer litt an på finnish. Skal polere/lakke de først, 10-15t Har fått et godt tilbud på en annen felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 8, 2011 feite hjul:) men tror kompisen min alt har bestemt seg:) takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet November 28, 2011 hva bredde og et anbefaler dere som gir fet stuk:)? 20" med ca 80-100mm senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet November 28, 2011 Bentleyes har jo 9x20 Et 41 fks. Det er perf med mye senk.. TED som skal ha ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...