Treff 2 ganger i måneden?

Treff Bergen lokallag  

18 stemmer

  1. 1. Treff Bergen lokallag

    • En gang i måneden
      5
    • To ganger i måneden
      13


Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om det er noen innteresse for å ha treff annen vær tirsdag i måneden?

Isteden for første tirsdagen i måneden?

 

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem som er innom kan godt legge inn en stemme.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig... er egentlig ikke helt fornøyd med tirsdag til å begynne

med!! men da er det kanskje mulig å rekke noen :) da får jeg jo to muligheter i måneden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Morten.

 

Ja det var bra noen kom med litt tilbake melding her.: ja :

Tirsdagene blir det nok, men det er som du sier at da har du to muligheter til og stille noen som vi alle ønsker! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God idè! Det er ikke alltid at jeg rekker å få med meg tirsdagen, så da hadde det vært fint med en mulighet til i løpet av måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at det er noen som kommer med kommentarer anngående møtene våre. Kunne vært fint og hørt hva også andre mener om denne saken.: ja :

 

Dette er kun et forslag: gb : så det er alle oss vi i Bergen lokallag som tar en avgjørelse på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide at noen tar opp dette. Holder jo ikke med en gang i måneden jo. Lett for at man ikke kan komme den dagen. Spesiellt for de av oss som har hus, kone, bikkje og stasjonsvogn : gråter :

Trenger vel ikke ha det store opplegget hver gang. Bare treffes og preike om sol, regn og stygge vinterfelger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kim!

 

Kjempe bra du kommer med din mening. jeg er også for at vi skulle ha fått til 2 treff i mnd, da blir det liksom ikke en evighet mellom vær gang, og muligheten for at flere kan stille blir også større. Tanken min var som du også du sier at vi trenger ikke ALLTID ha noen planlagt. Det er jo og stå å snakke bil som er gøy??: vinke :

Vi har vel snart ingen flere steder vi kan besøke igjen her i Bergen, så da er det vel greiere og ha noen "happenings" sånn innimellom. : ja :

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff 2 gg pr mnd ?

Dette høres ut nesten som et minimum etter min mening. MEN, HVOR dere møtes er også vesentlig. Flere lokallag har visse problemer med "sin" forhandler mht rabatter osv. Jeg mener fortsatt at det kan være fornuftig å være "synlig" for våre samarbeidspartnere i lokalmiljøet. Derfor er mitt forslag om mulig å møtes på steder der dere er synlige for f eks lokalforhandleren, andre samarbeidspartnere og ikke minst allmenheten for å trekke flere medlemmer. Lykke til ! Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemld John.

 

Vi må jo markere oss på best mulig måte ja: gb :: gb :

Våre partnere har vi meget bra kontakt med har i Bergen, grunnet meget bra jobbing av Jan sagstad! (leder Bergen) som har ordnet til slik at alle våre treff har blitt suksess: ja :

Vi får se hva vi får ordnet har på det forblåste vestlandet fremover.: brick :

Får bare håpe at flere kommer med sine meninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jo, teff 2 ganger i uken stemmer eg også for..

Må innrømme at eg ikkje har vert så veldig aktiv på den fronten, men skal love og forbedre meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey......... Askøy folk her og???????

 

Kult.

Skal vi ha ett lokalt treff på Askøy da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!!

 

Kor på Askøy hører du til da??

Treff på øyen hadde jo vert bra det, er jo noen medlemmer her ute vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marikoven....

Vet ikke om noen medlemmer egentlig. Dårlig på d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei... Konge!!!

 

MSN?? Lettere å skrive der enn her...

 

Odd Erik Hostad er jo fra øyen og (A6)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt deg til no.. Håper det gikk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...... Du viser som ikkje pålogget....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry.... Sitter på en pc i Nordsjøen, og får ikke lov å logge meg på....... Du får se etter meg på MSN når eg er på land igjen imorgen( evt langs veiene på Askøy????)

Du sa ikke kor du var ifra......:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei... Jo, er i fra Tveit.... Skal se etter deg på MSN eg...

Hadde jo vert kjekt om det hadde samlet seg noen medlemmer utenom klubbens møter :) Eller??

 

Forresten hvilken bil har du da?? Kjekt å vite det om eg skal se etter deg på veiene... Hehe.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forskjellige.......

Holder på med å bytte front på en A4, så den håper eg du vil snu deg etter når den er ferdig........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei... Prøver å få solgt min..

 

Etter det så har lyst å se meg etter en S2 Sedan eller A4 1.8 TQ Avant... Må ha noe med futt i.. hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hilde Paulsen

okei... Prøver å få solgt min..

 

Etter det så har lyst å se meg etter en S2 Sedan eller A4 1.8 TQ Avant... Må ha noe med futt i.. hehe...

 

 

Noe sånt som dette?????

Var litt for sein å kjøpe denne i Tyskland.

Importerer litt derfra, så du får gi en lyd hvis du trenger hjelp til ny bil......

s2 coupe[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde ikkje vert så dumt det.... Bare te å gi en lyd om du vet om noen S2 eller A4... Turbo og Quattro er et must ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hilde Paulsen

Ja, det hadde ikkje vert så dumt det.... Bare te å gi en lyd om du vet om noen S2 eller A4... Turbo og Quattro er et must ....

 

Bare si maks pris du.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.