Ålesund @ Funesdalen 09...??

Anbefalte innlegg

Joda enig med dokke begge,men har ikke mulighet dinne gangen pga en liten pojke på 10 mnd som skal passes på. Dama har begynt i 100% jobb,begge foreldra mine e vekke,svigers jobba begge fullt. Så har ingen som kan passe svinet heller......: rolleyes fåkje barnehageplass før 1 april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda enig med dokke begge,men har ikke mulighet dinne gangen pga en liten pojke på 10 mnd som skal passes på. Dama har begynt i 100% jobb,begge foreldra mine e vekke,svigers jobba begge fullt. Så har ingen som kan passe svinet heller......: rolleyes fåkje barnehageplass før 1 april.

 

Ikke denne gangen heller? Jeg hadde igrunn ikke mulighet til å reise fordi onkelen til naboen til kompisen til den tidligere bestekameraten ikke hadde mulighet til å hjelpe til med å skifte hjullager på en gammel celica som igjen skulle hjelpe meg å skifte dørknott på audien..

Men ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke denne gangen heller? Jeg hadde igrunn ikke mulighet til å reise fordi onkelen til naboen til kompisen til den tidligere bestekameraten ikke hadde mulighet til å hjelpe til med å skifte hjullager på en gammel celica som igjen skulle hjelpe meg å skifte dørknott på audien..

Men ok.

Hehe vi får se om nokken år når du får kjerring å unga Andreas ;) Lett å være storkjefta når man e singel å har fint lite bekymringa....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe...gutt vi e på tur:) regna me du stille til hovedtreffet pål:)

det blir saker=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedli på treff siden dokke surfa på nettet ?? Trodde dokke va langt nedi spritflaska på dinne tia av døgnet hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet starter ikke før i morgen. Så for tiden er vi bare på tur. Men vi har komt langt ned i flaska og lenger skal vi, så ikke tenk på det også. Vi klarer oss fint på tur. Her er faktisk også folk her som har unger og dame. Så det tror jeg ikke er et problem. Du rekker 18.20 ferga på Dombås i morra viss du virkelig vil på treff :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vi får se om nokken år når du får kjerring å unga Andreas ;) Lett å være storkjefta når man e singel å har fint lite bekymringa....

Kanskje det kanskje ikkje,men jeg er på treff..Å det er ikke du ;)

Flaska er godt planta på bordet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va nok et vintertreff overstått, og alle kom seg velberga heimigjen uten betydelige mangler :P

Første året jeg kjørte på isbane selv,og dette skal garantert følges opp flere ganger :)

Takk for turen folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va nok et vintertreff overstått, og alle kom seg velberga heimigjen uten betydelige mangler :P

Første året jeg kjørte på isbane selv,og dette skal garantert følges opp flere ganger :)

Takk for turen folkens!

 

: rock ::tilber:

 

Takk for en steeeikje bra tur ja.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for laget:) gler mej alt til neste år ej noo:)

Konge helg ditta der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men bilda da for pokker...???

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men bilda da for pokker...???

:P

 

hmm....skal se om jeg får lagt ut noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.