#26 Skrevet November 17, 2008 Bjørn, snåle greier. Har nettopp lakka min Atlasgrå, men tror det er en litt annen fargekode..... må sjekkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 18, 2008 Hva med å kjøre en halvmørk grå metallic med ørlite grann lyse perler i (for å få enda mer metall) og med matt klarlakk? Tror det kunne blitt ganske gromt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 18, 2008 Fargen som var på Shelby GT500 replikaen på Gatebil i juli, litt mørk grå med masse metallic/nesten flake i, var drittøff! Har noen bilder av den hjemme, kan legge ut senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 18, 2008 Du har ikke bilder av disse samt de sølvfargene du nevner som du kan poste her? Vært flott å fått alt på ett ark for å sammenligne;) Sorry, det har jeg dessverre ikke. Trykkprøvene i brosjyrene er elendige og noen andre bilder/prøver har jeg ikke funnet dessverre. Ville hørt med en lakkerer om det finnes fargeprøver evnt bland noen små prøver.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 18, 2008 Min er Panthero, synes selv det er en veldig fin farge men er ikke godt å få fram på bilder hvordan den faktisk ser ut. Er mye metallic i den, tar seg bra ut i godt lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 18, 2008 Panthero metallic er veldig fin, hatt den selv på et par biler og er en av de fineste svartfarge spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...