Lakkere urquattro'en, hvilken gråfarge skal eg gå for???

Anbefalte innlegg

Bjørn, snåle greier. Har nettopp lakka min Atlasgrå, men tror det er en litt annen fargekode..... må sjekkes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kjøre en halvmørk grå metallic med ørlite grann lyse perler i (for å få enda mer metall) og med matt klarlakk? Tror det kunne blitt ganske gromt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen som var på Shelby GT500 replikaen på Gatebil i juli, litt mørk grå med masse metallic/nesten flake i, var drittøff!

Har noen bilder av den hjemme, kan legge ut senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke bilder av disse samt de sølvfargene du nevner som du kan poste her?

 

Vært flott å fått alt på ett ark for å sammenligne;)

 

Sorry, det har jeg dessverre ikke. Trykkprøvene i brosjyrene er elendige og noen andre bilder/prøver har jeg ikke funnet dessverre. Ville hørt med en lakkerer om det finnes fargeprøver evnt bland noen små prøver....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er Panthero, synes selv det er en veldig fin farge men er ikke godt å få fram på bilder hvordan den faktisk ser ut. Er mye metallic i den, tar seg bra ut i godt lys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panthero metallic er veldig fin, hatt den selv på et par biler og er en av de fineste svartfarge spør du meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.