Anbefalte innlegg

Noen som har noen dårlige erfaringer med Dueland Bilservice vedsidenav AIS?

Gikk rundt bilen min for å sjekke dekktrykket i dag og kjente at det ene hjullagret bak var jævla slarkete : bråk : først så trodde jeg det var boltene i felgen, men den gang ei... har de glemt en låsepinne kansje? uansett er det veldig uproft og det kunne gått riktig ille viss jeg ikke hadde oppdaget dette, så jeg får ta meg en tur og banke ned noen dører i morgen. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde aldri handlet bil av han for å si det slikt ;)

Vet om flere tilfeller som ikke er så veldig positive for hans del.... Men det er nå så........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magne handlet bil der i forge uke og fikk kjempe service, tilog med pris-avslag:)

 

Jeg har bare gode erfaringer med han ( kansje for vi er i samme bransje)):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, dette gjelder jo ikke kjøp av bil, men reprasjon av bil.

merket at de muligens var litt slurvete da jeg hentet bilen etter rep av bilen. panseret var ikke skikkelig lukket igjen, det var heller ikke passasjerdøra.

men jeg får gå og banke ned døra hans i morgen tidelig og høre hva dem har å si. slarken er såpass kraftig at jeg ikke har tid til å vente noen dager på bestilling av time. hva kan egentlig skje viss ett hjullager løsner helt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle verkstder kan gjøre feil, og ha dårlege dager.

 

Har også bare gode erfaringer med Dueland, så hadde ikke vert redd for å lever bil eller kjøpe bil av han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kamerat kjøpte en audi 80 av han for ca 2 år siden....... kostet 80 000......... Vel...... Den bilen var ikke egnet som spiker en gang.... Men såklart kan alle selge en dårlig bil (forhåpentligvis uvitende)

 

Kameraten min selgte den for 50 000 en 2 måneder etter på og da var han SJELEGLAD for at han ble kvitt den......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, gikk bra dette.. sa han skulle se på det og fikk leie bil for dagen (mazda 323 94mod : grønn : )

bilen ble sjekket, eneste jeg fikk vite var at hjullagerer måtte etterstrammes, var ihvertfall ikke slark i det når jeg henta bilen.

må virkelig ett hjullager etterstrammes? eller har de rett og slett glemt å stramme det skikkelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterteite ett nymontert hjullager ?

Hmm...... Kan jeg aldri tenke meg............ Fikk nylig justert mine bakhjulslagre da men de har ikke vært byttet siden bilen var ny så....... Men å etterteite et nymontert tror jeg er feil ja........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har sikkert glemt å teite det første gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg att hjullagerene bør etterteites etter en stund. etter at det har gåt seg til med greas og slikt, har gjort mange ganger men blir skjelden praktisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk nå ingen beskjed om det, skjedde jo bare på den ene siden også.. og man kan ikke akkurat forvente at ei gammel enke på 75år klarer dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke selv hatt bilen inn hos dueland, men kjenner nå de fleste som jobber der, inklusiv mitt søskenbarn..er ofte oppe og myser, og har nå ingenting å utsette på de, seff alle kan jo vær uheldig.

Men det er nå en seriøs bedrift etter mitt skjønn ikke tvil om det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.