Anbefalte innlegg

Har dere ikke lokallagstreff, eller hva er greia? Bor i Hønefoss nå, så regner med at Hadeland er det nærmeste lokallaget :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere ikke lokallagstreff, eller hva er greia? Bor i Hønefoss nå, så regner med at Hadeland er det nærmeste lokallaget :o

 

Hei. Har iallefall lokallagstreff om sommeren. Men har vært dårlig oppmøte de siste gangene, så hadde vært fint å fått med flere folk. mulig det hadde blitt litt flere treff da. hadde jo gått ann og hatt lokallagstreff annenhver gang på hadeland og i hønefoss da, om flere fra hønefoss blir med :)

Vet ikke hvordan det kommer til å være utover vinteren, tror det dessverre ikke det pleier å være så mye aktivitet da...

 

Mvh:

Steinar Stenberg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser da en del småstyla vw'ens her så burde da være et par klubbmedlemmer. Hva med å prøve å få i gang en fast treff annen hver uke? Noen fler som er med på det?

 

Var crap til å møte opp selv før, men studerer bare nå så har tia til det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært bra å få til noe sånt:) ikke alltid jeg kan møte opp i uka, men skal prøve å komme når jeg kan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere enn Steinar og meg som hadde møtt opp om det ble lokallagstreff? Å finne en dato som passer for alle er seff ikke enkelt, men burde da være mulig å få til noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.