Trondheim: Det snør det snør

Anbefalte innlegg

Fine forhold opp for oss med trekk på alle fire for tida : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine forhold i Nord Trøndelag også...... , ble litt "uforsvarlig" kjøring på bortglemte vinter veier i dag også :)

 

EDIT: Begynte å snø som F¤#& for et par timer siden...... , DA ble 100 quattro`n starta opp for litt mer quattro kjøring :D

Så kom nettopp inn nå etter det par timer med skikkelig morro..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar, du som er styremedlem av lokallaget skulle jo nesten gitt oss andre som er "nye med bil i byen" guida tur hvor det er "forsvarlig" å leke seg litt, hehe ;)

 

Men jaggu digg med snø og bil hvor alle hjula spinner :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at det er quattro føre nå for tiden nei.

Finnes mange plasser enn kan leke seg litt men virker som de blir mindre og mindre. Å er det endelig en litt større plass til rådighet så skal du være sikker på at enten så står det 1-2 biler midt på eller en 4-5 vogntog. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel flere veier som det går an å dra til.. Det er sikkert mulig å dra en runde på "sightseeing" en dag, men det tar vi over PM :) Send meg ei melding så kan det avtales noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringen v/ Idrettsbygget på Dragvoll er genial hvis man er kommer før det har blitt helt oppkjørt og jævli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. og hvis ingen ringer onkel blå eller at plassen ikke er full av andre i samme ærend ;) Turgåere der oppe er ganske triggerhappy, med god grunn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uu, digg med snøstorm! :D

 

Den parkeringa på dragvoll er jo flust med andre som skal sladde, folk som ringer purken, lysstolper og ikke minst kjegler (les dragvollstudenter : smil : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med å bo litt utenfor byen , straks mye mindre onkel blå og ganske mange veier uten alt for mye trafikk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har vel og blitt ganske flinke med å ta en snartur mot skistua og?

Lenge siden jeg har giddet å dra ut i dette ærendet - men så har jeg kun trekk på 2, eller 1 og da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man trenger jo ikke dra ut i dette ærende heller da... det blir jo bare endel av kjøringa når sjansen tilbyr seg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nekter ihvertfall å tro at alle de halvlugubre bilene som raller opp til Skistua (eller p plassene nedenfor) er det i annet ærend :D

Litt styr når Offroad.no medlemmer dukker opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta en tur til skistua i går og se an "skiføret", men da svartemaja var på samme vei utgikk det :)

 

 

Mye rare folk som går på ski der oppe ja :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe på parkplassen til nye XXL shappa i dag , der var det potensielt en fin stor plass mot baksiden som det fint gikk å ta et par runder på (har jeg hørt :P )

ser flere som bruker øvre plassen på city syd også. bare å holde seg utnom åpningstider så : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg egentlig synes det er bitte litt rart at purken drar til avsidesliggende parkeringsplasser for å jage bort folk som sladder litt når det sikkert vil øke "tilfeldig sladding" i byen osv. heh

 

Men hva er det er av vintertreff som er verdt å få med seg rundt omkring egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel funesdalen på starten av neste år for min del. ellers er det vel ikke all verdens plass å boltre seg på :( mye vann god del is men masse natur og miljø værnere som ikke vil la oss leke på isen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta 2stk paller med Ved nå i kveld , i lett snøstorm :D , synes det er gøy jeg..... sjarm med vinter :)

 

Hva hadde jeg gjort uten Type44 quattro.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, helt klart sjarm med vinter ja... skulle kjøre en liten tur for å hente no... brukte søren meg 5 minutter bare for å få en dør åpen på kjerra! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våkna litt tidlig i dag pga meget spent på å se hva som har skjedd over natta , og finner 23-30cm med ny lagt snø :D

Måtte jaggu bruke snøskuffa for å måke av det værste på bilene....... :)

 

HERLIG!!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde tatt i ettermiddag fra Meråker :)

 

(av en 100q som ikke går:()

DSC00248.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var godt med snø der ja :P bare å få den til å gå det eller er det delebilen kanskje .

eneste bakdelen i dag var at felga hadde fylt seg med snø , som ble til slaps som ble til is som ga "litt" kast :P da var det bare å varme opp felga med et par kraftige oppbremsinger å grave ut av dem etterpå.

Skulle nesten hatt hel felger eller hvertfall noen som ikke snø å is legger seg inni : bh :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var godt med snø der ja :P bare å få den til å gå det eller er det delebilen kanskje .

eneste bakdelen i dag var at felga hadde fylt seg med snø , som ble til slaps som ble til is som ga "litt" kast :P da var det bare å varme opp felga med et par kraftige oppbremsinger å grave ut av dem etterpå.

Skulle nesten hatt hel felger eller hvertfall noen som ikke snø å is legger seg inni : bh :.

 

Var tiltenkt som vinterbil, men har gitt opp å få den til. Sikkert bare en bagatellfeil, men finner ikke ut av det :(

 

Kjenner til det problemet med felger fulle av snø ja :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke kvitte deg med den for en billig penge da ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.