#1 Skrevet November 18, 2008 Hei. Bor for tiden i Oslo, noe som har gjort at bilen får veldig lite kos. Høstregnet og gateparkering har virkerlig slitt på bilen min, og den blir bare verre hvis dette fortsetter. Så jeg trenger et sted i Oslo der jeg kan drive med bilpleie, gjerne på en dårlig søndag. Dette tar litt tid, så å måtte betale timeleie på 200kr, ville drept meg økonomisk. Finnes det slike steder? Vasken er ikke den aller viktigste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Vasken er VELDIG viktig. Det er den som legger grunnlaget for resultatet ditt. Gjør man ikke skikkelig vask før man legger på f.eks polish/lakkforsegler eller voks så drar man med rundt alt den lille driten sammen med voksen og det er slik riper å vaskemerker oppstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 No offence, Kjell, men det er jeg ganske sikker på at Christer vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 Vasken er VELDIG viktig. Det er den som legger grunnlaget for resultatet ditt. Gjør man ikke skikkelig vask før man legger på f.eks polish/lakkforsegler eller voks så drar man med rundt alt den lille driten sammen med voksen og det er slik riper å vaskemerker oppstår. Akkurat dette har Christer taket på.. Så lokale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2008 Takk for tilliten gutter;) Vasken er såklart viktig, men det er ikke så viktig for meg med fasiliteter som varmt-vann og høytrykk... Det var egentlig det jeg mente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2008 Takk for tilliten gutter;) Vasken er såklart viktig, men det er ikke så viktig for meg med fasiliteter som varmt-vann og høytrykk... Det var egentlig det jeg mente. Hehe, da beklager jeg. Jeg som misforsto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...