Bilpleie-muligheter i Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Hei. Bor for tiden i Oslo, noe som har gjort at bilen får veldig lite kos. Høstregnet og gateparkering har virkerlig slitt på bilen min, og den blir bare verre hvis dette fortsetter.

 

Så jeg trenger et sted i Oslo der jeg kan drive med bilpleie, gjerne på en dårlig søndag. Dette tar litt tid, så å måtte betale timeleie på 200kr, ville drept meg økonomisk.

 

Finnes det slike steder? Vasken er ikke den aller viktigste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasken er VELDIG viktig. Det er den som legger grunnlaget for resultatet ditt. ;)

 

Gjør man ikke skikkelig vask før man legger på f.eks polish/lakkforsegler eller voks så drar man med rundt alt den lille driten sammen med voksen og det er slik riper å vaskemerker oppstår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No offence, Kjell, men det er jeg ganske sikker på at Christer vet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasken er VELDIG viktig. Det er den som legger grunnlaget for resultatet ditt. ;)

 

Gjør man ikke skikkelig vask før man legger på f.eks polish/lakkforsegler eller voks så drar man med rundt alt den lille driten sammen med voksen og det er slik riper å vaskemerker oppstår.

 

Akkurat dette har Christer taket på..

 

Så lokale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilliten gutter;) Vasken er såklart viktig, men det er ikke så viktig for meg med fasiliteter som varmt-vann og høytrykk... Det var egentlig det jeg mente. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilliten gutter;) Vasken er såklart viktig, men det er ikke så viktig for meg med fasiliteter som varmt-vann og høytrykk... Det var egentlig det jeg mente. :P

 

Hehe, da beklager jeg. Jeg som misforsto. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.