Skiltplater og klistremerket..

Anbefalte innlegg

Hvem har det her nå? Skulle hatt det til bilen min nå som eg monteren den sammen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lokalagslederen din skulle vel ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sendt han en pm for et par dager siden, men ikke svar.. Så bare lurte på om andre satt med det også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står på msn at han er hjemme og er sliten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noen andre som har 1 skiltplate og 2 klistremerker til overs? Da Lars ikke har svart enda.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Anders. Har vært avgårde i Kongsvinger på arbeid ett par uker nå så har bare vært innom forumet via mobilen engang iblandt. Husker nå at det var det jeg hadde glemt og svare på pmen din !

 

Jeg kan møte deg til helgen med skiltplater og merker. jeg drar igjen imorgen tidlig avgårde til kongsvinger så er desverre ikke hjemme til uka heller. Men om det haster har Jan Richard plater værtfall. Og muligens merker. Om ikke kan vi ta dette til helgen om det går greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki :)

 

skiltplate trenger jeg egentlig fort da jeg har skiltet i bakruta nå.. :)

 

Men kan sende han en pm jeg og høre om han har en til overs! Hvis ikke så sender jeg deg en pm igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.