Anbefalte innlegg

Onsdag morgen rett etter nattevakt på hotellet reiste jeg ned til bergen sammen med en kompis.

Der skulle vi hente det som skulle bli den nye vinterbilen min.

Bilen det er snakk om er en slik:

1994479-bilde1-img_2916.jpg

 

15 minutter etter at vi hadde landet kom daværende eier og plukket oss opp på flyplassen før han kjørte oss hjem til seg utenfor Berrrrgen. Der ble det underskrifter på diverse papirer, kaffedrikking, og chitchat med fruen som kom inn med den 2-3 uker gamle babyen deres :)

 

Etter en liten time fikk jeg overlevert nøkkel og ble ønsket god tur nordover... 10 minutter etter sto jeg i døra hans igjen og ønsket å ha med meg sommerfelger nordover.. : haha :

 

På vei nordover har vi møtt på sykt trange veier, butikkboller til 15,- pr stk (: eek :), lange fergekøer, glatte veier, glatte veier på fjellet, elg, rev, storm, orkan og ei søt lita dame bak disken på shell.

 

Vi måtte selvfølgelig legge turen om lærdalstunnellen mens vi var i traktene, og det resulterte i dette

 

full-1.jpg

 

Vi hadde også et stopp lenge lenge lenge og langt om lenge før lærdalstunnellen, og det resulterte i dette

 

full-1-1.jpg

 

 

Som alle kan se så er dette da en 2002 Audi A4 B6 1.8T sedan. Skulle gjerne hatt med bilder av sommerfelgene ettersom det var de som avgjorde kjøpet for min del (i tillegg til turbo og strøken bil da), men vi fant liksom ingen plasser med 25 varmegrader og bikinidamer på stranda, så vi bestemte oss for å droppe det.

Her er derimot et bilde fra salgsannonsen, så får dere ihvertfall et lite inntrykk av hvordan de ser ut :)

1950873-bilde3-img_5620.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk :)

 

Må si jeg er positivt overrasket over denne bilen. Den sparker greit ifra, er tilnærmet umulig å få den til å slippe taket, og utrolig god å kjøre. Anlegget som står i er heller ikke noe å si på. Er ikke akkurat state of the art, men de spiller rimelig godt og er utstyrt med en liten sub bak i hattehylla :)

 

Derimot så er det selvfølgelig et par småting som må ordnes.. som f.eks ny spiller (står kasett med cd-veksler i den nå), sportskinnseter, og moderat senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med en råfrekk bil! Elsker b6 karroseriet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med en råfrekk bil! Elsker b6 karroseriet! :)

 

Takk :)

Synes selv at dette er ett av de fineste karosseriene. Eneste som mangler er lakkering helt ned, så blir dette finfint : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med finfin bil:D b6 er den peneste a4en;)

 

Å ikke minst tråd, bra att noen tar seg tid til å skrive litt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde du fått den hjem ja :)

Meget fin bil!

 

Legg gjerne ut interiørbilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med finfin bil:D b6 er den peneste a4en;)

 

Å ikke minst tråd, bra att noen tar seg tid til å skrive litt;)

 

Kan jo ikke kjøpe meg ny bil og IKKE lage meg skrytetråd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde du fått den hjem ja :)

Meget fin bil!

 

Legg gjerne ut interiørbilder..

 

interiøret er ganske kjedelig... vanlige stoffseter osv.. men ser strøken ut da :)

Legger ut i kveld hvis jeg får tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med pen A4:)

Flott at du fikk hjelp her inne til å se på den

før den laaaaange reisen til Bæærgen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg er utrolig glad for at Ole kunne hjelpe med å se over den før jeg reiste nedover.

Slike ting alene gjør at et medlemsskap her er verdt hver ei krone :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bor i Bodø, kjøper deg vinterbil, og så glemmer du quattro? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neida, glemte ikke quattro... fant bare ut at det kostet litt mer hvis jeg skulle ha meg såpass ny bil ;)

 

Er forsåvidt utrolig fornøyd med hvordan bilen oppfører seg på vinterføre. Vi prøvde å provosere sleng midt oppe i fjellet i flere svinger, men det var ikke mulig å få den ut.

Var også en fjellovergang der starten på klatringa var bratt, gikk i hårnålsvinger og man måtte nesten stoppe helt opp i hver sving... t.o.m der klatret bilen opp helt uten problem... på piggfrie vinterdekk ;)

Så.... inntil videre trenger jeg ikke quattro, men skal ikke se bort fra at det blir på neste bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Per :) B6 sedan er fine biler : rock :

 

 

 

Mvh børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Var pen denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.