#51 Skrevet Desember 15, 2008 240mm er 9.45" 265mm er 10.43" som da mine ser ut til å måle, hvis jeg skal måle som deg. Bruker da denne: http://web.200sx.nu/Projekt/konvertering.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 15, 2008 (endret) Har ikke prøve montert. Men tror det kan bli litt vel bredt ja...... Vet ikke hvilke offset du får med de nye ringene dine men her har du hvertfall 9x18 med ET 35 på en Gti 16v, dekk Toyo T1-S 215/35-18 Målt fra kanten på felgen, og med orginal hjulbue med lister på. Og her har du samme felgen på en bil med CL bakstilling men med VR6 nav/spindler, lett valsa hjulbuer og stive dempere og fjører så gikk det helt fint med full bil, men tror jeg fikk god hjelp av bumper stoppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 15, 2008 Bredden på felgen måles fra innside til innside av anleggsområdet til dekket. IKKE utvendig mål. Se bildet under: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 16, 2008 En ser jo fort her hvorfor det går "galt" siden orginalringene går inn og ut , mens de nye kun bygger ut: To enkle måter å finne bredden på, det enkleste er selvsagt bare å måle den orginale som du vet er 7,5" så ser du hvor mye breiere den nye er. Det andre er måle hvor mye inn den orginale ringen bygger og så legge til 1,5" som den er breiere, og utifra bildene vil jeg også tippe det totalt blir ca 2", og dermed 9,5" felg, isåfall er bakfelg 9,5x17 ET10, blir nok bredt nok på en Golf 3 ja men rått viss du får det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 16, 2008 Samme problemet som jeg fikk det der. Trodde felgkantene jeg bestillte også bygget litt innover slik de orginale gjorde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 16, 2008 Samme problemet som jeg fikk det der. Trodde felgkantene jeg bestillte også bygget litt innover slik de orginale gjorde. Ble det et problem, eller fungerte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 16, 2008 Freste av 5mm på navet på felgen og da fikk jeg de akkurat innafor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 16, 2008 Felgene dine ble jo 100 ganger råere med breikanten da! Uten(liten kant) ser de bare kjedelig ut. Må jo kunne gå ann med 10x17? hehe, med 225/35 ell noe i den duren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 16, 2008 Hvis de er 9.5 skal det være mulig å få dem på med riktig dekstr, om jeg ikke husker helt feil så felgene bak 9.5 på denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 17, 2008 Med gullskruer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 18, 2008 Med gullskruer: Det der blei jævlig pent : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 18, 2008 Ta med deg en felg å prøv på bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 18, 2008 Ta med deg en felg å prøv på bilen nå Folket krever testing ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 19, 2008 Blit litt i drøyeste laget ja. Blir jo endel annerledes med dekk på. Hjulbuene er valset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 19, 2008 Det der blei jævlig pent : rock : Takker. Til sommeren skal du gjøre ting enda bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Desember 19, 2008 Hvilken bolt sirkel har du på den bilen? Mente Golf hadde 4-100 jeg men ser jo at det er 5 bolt. Jeg har VELDIG lyst til å prøve de felgene på Poloen bare for å se om det går og event hva jeg må forandre på ET og bredde for å få det til å ga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Desember 19, 2008 Du sku ha vlsa buene dine mere når du lakka den, tror du får litt problemer med buen om du ska ha 9x17, hvor breie er dem orginalt? 7 eller 7.5 bestil så dem blir 8x17 det blir bra å det samme forran;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Desember 19, 2008 Intensjonen var ikke å ha så breie ringer. Var bare jeg som "satsa" og tok en lett løsning "der og da" når bestillingen ble gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Desember 19, 2008 Det der går jo det Kristian! Har du mer å gå på innover i hjulhuset da? Sleng på 195.40.17 da vel! Se her hva jeg fant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Desember 19, 2008 Det der går jo det Kristian! Har du mer å gå på innover i hjulhuset da?Sleng på 195.40.17 da vel! Se her hva jeg fant Vi er jo nesten helt like Frode:) Ser ut som jeg er litt breiere en deg på bilde, mtp felg kant/skjermkant. Men jeg tar det igjen på at lakken min er endel blankere en din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 19, 2008 Det lå svart silikon rundt ringene dine også? Sto signert klistre merke på felgene, at de var "OK" gjennom inspeksjon. Sto rundt ventilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 20, 2008 Syntes ikke det ser så ille ut jeg altså, et par smale dekk så går jo dette greit nok Hvilken bolt sirkel har du på den bilen? Mente Golf hadde 4-100 jeg men ser jo at det er 5 bolt. Jeg har VELDIG lyst til å prøve de felgene på Poloen bare for å se om det går og event hva jeg må forandre på ET og bredde for å få det til å ga. Gti og vr6 ble levert med 5x100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 26, 2008 Syntes ikke det ser så ille ut jeg altså, et par smale dekk så går jo dette greit nok Gti og vr6 ble levert med 5x100.. Fikk Golf 3 GT også med 5x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...