Østfold : Glattkjøring, NY DATO!

Skal du være med på glattkjøring ?  

11 stemmer

  1. 1. Skal du være med på glattkjøring ?

    • JA, jeg skal være med på glattkjøring!
      9
    • Nei, jeg blir ikke med på glattkjøring.
      2


Anbefalte innlegg

Vi prøver på nytt med en runde med glattkjøring på NAF`s øvningsbane på Rudskogen!

 

Denne gangen prøver vi med kjøring TORSDAG 19.FEBRUAR fra kl.19.00 - 21.00.

For å unngå samme situasjon som sist er det nå BINDENDE påmelding med forhåndsbetaling!

 

Påmelding må skje innen torsdag 5.februar og vi setter et minimum på 10 påmeldte for å arrangere dette.

 

Innbetaling for å kjøre gjøres da først etter den 5.februar når vi vet om det blir noe av eller ikke, og må skje innen 10.februar.

 

Pris for å kjøre er 250,- pr bil på banen. Det gjelder samme regler som ellers i trafikken, dermed er det også tillatt med prøveskilt.

 

 

Kort oppsummert :

 

Tid/Sted :NAF øvningsbane, Rudskogen. Torsdag 19.februar 19.00 - 21.00

 

Påmelding :Bindende påmelding innen 5.februar, med forhåndsbetaling innen 10.februar ( betales etter 5.februar når vi vet om vi har nok påmeldte )

 

Betaling : 250,-

 

Forbehold om minimum 10 påmeldte!

 

Alle som ønsker å melde seg på sender meg en PM samtidig som dere svarer i pollen i denne tråden for å holde en åpen telling på antall påmeldte!

 

 

Påmeldte så langt:

Admir

Frank

Håvard

Alexander

Knut

Niclas

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 50 visninger, 3 påmeldte, hvorav den ene er meg selv, den andre brodern( som også sitter i styret ) og en som ikke har sendt meg PM. Det MÅ da være flere som har lyst til å være med på dette?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Håvard er nok med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar på pollen og send meg PM ;) Vi må være minimum 10 denne gangen med bindende påmelding som sagt, ellers blir det ikke noe av dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor forhåndsbetaler man, kan man ta med kompiser? (med bil/sitter på)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil bli med, melder seg på ved å svare på pollen over og sende meg en PM. Hvis det blir 10 påmeldte ( som er minimum ) eller fler, sender jeg en PM til alle påmeldte med betalingsinformasjon. Med andre ord får du kontonummer av meg dagen etter påmeldingsfristen som du betaler inn til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåndsbetaling kommer når det er nok påmeldte, alså min. 10 stk! Derfor viktig at den som stemmer sender en pm til knut så vi har oversikt på hvem som skal betale når vi kommer så langt!

 

Ikke noe stress å ta med en kompis som sitter på,betaling er pr. bil, men i første omgang gjelder det jo VAG biler, og medlemmer som kan kjøre!

Men hvis det blir mangel på påmeldte, og stor interesse for de som allerede er påmeldt, kan det jo hende vi " fyller opp " med "kompiser"...men må nesten komme tilbake til deg på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, sendte PM til Knut nå! :)

 

Bare si ifra hvis det blir for få, får sikkert med ett par stykker med bil (mulig han ene kommer i A3 og ^^)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ikke slått meg før nå, men alle i Østfold lokallager (som jeg har sett) er fra Fredrikstad, Særp, Råde eller Halden :P Bare jeg som kommer fra "innlandet"? Halden er vel innland, samme med råde :P

 

Hadde vært fint å lagt ut en påmeldingsliste i første post kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ikke slått meg før nå, men alle i Østfold lokallager (som jeg har sett) er fra Fredrikstad, Særp, Råde eller Halden :P Bare jeg som kommer fra "innlandet"? Halden er vel innland, samme med råde :P

 

Hadde vært fint å lagt ut en påmeldingsliste i første post kanskje?

 

Alexander Stamsaas bl.a som sitter i styret er fra Degernes, så han kommer jo også fra "innlandet" ;) Er flere som har møtt opp fra den kanten også, så du er nok ikke alene.

 

Når det gjelder påmeldingsliste så er det nettopp derfor dere skal sende meg en PM og samtidig svare "ja" i spørreundersøkelsen så alle kan se hvor mange påmeldte det er. Men, det er jo ikke noe i veien for at jeg noterer alle påmeldte underveis heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander Stamsaas bl.a som sitter i styret er fra Degernes, så han kommer jo også fra "innlandet" ;) Er flere som har møtt opp fra den kanten også, så du er nok ikke alene.

 

Når det gjelder påmeldingsliste så er det nettopp derfor dere skal sende meg en PM og samtidig svare "ja" i spørreundersøkelsen så alle kan se hvor mange påmeldte det er. Men, det er jo ikke noe i veien for at jeg noterer alle påmeldte underveis heller..

Skjønner ;) Synd det ikk er så veldig mange rundt her som er aktive her da :( Synes det er ett supert forum, bare de få dagene jeg har vært her nå, har jeg lært mye av ting jeg har lurt på ganske lenge.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens...jeg er også med: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem betaler for leie av banen, betaler VACN for det? for etter det jeg har hørt, er det ganske så dyrt å leie den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange har meldt seg på til nå???

har veldig lyst men må få bilen til og fungere først,

får alt for lite bensin nå så tar ikke risikoen på helras:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 6 påmeldte til nå, så vi mangler med andre ord 4 påmeldte innen 5.februar. Grunnen til at det er minimum 10 påmeldte er jo nettopp for at vi skal få dekket utgiftene for leie av banen. Det er neppe noen som er interessert i å betale 5-600 kroner for å kjøre på glatt"isen" i en time, så vi må være minst 10 pers for å få prisen som er satt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....men skal vi kjøre på selveste rudskogen bane, altså den løpypen som ble brukt i august på VAG treffet...eller? og har vi kanskje en kameramann eller noe...greit å få tatt noen bilder:) .....hvis det blir noe av det da....burde jo det...er jo mange VAG eiere har i østfold...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineinei, glattkjøringsbanen til NAF vel? er ikke noen spesiell bane egentlig, selv om det sikkert er litt glatt overalt der nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er NAF banen ja. Den banen du kjører forbi, på vei inn til Rudskogen Motorsenter :) Ikke på hovedbanen.

Jeg kunne tenkt meg å kjøre, for det er jo jævli artig! men er så kjipt med framhjulsnapper :o Var eneste uten q i fjor, og var jo noe kjipt :o hadde jeg hatt en 4hjulstrekker hadde jeg vært på meldt i månedsvis alt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok bra dere sa det...trodde det var på selveste hovedbanen....men uansett så blir jeg med:) naf banen er jo like i nærheten så det burde ikke være vanskelig å finne frem! ses der: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står skilt til NAF Øvningsbane på vei inn, så det skal ikke være vanskelig å finne. Nå håper jeg bare flere melder seg på, så vi får gjennomført det denne gangen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lov å tvinge folk til å melde seg på? hehe,,, det er mange VAG folk i østfold så vi bør ihvertfall klare å få med 3 stk til...fristen går jo ut snart....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå for sikkerhets skyld sendt en mail til alle i maillisten min får vi krysse fingre for at iallefall 3 stk melder seg på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OM jeg tar meg en tur til moss igjen i den perioden så skal jeg jaffal bli med på dette om det er ledige plasser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner noen PM`er med påmelding. Til nå har jeg kun mottatt påmelding på PM for 4 stk, ergo mangler jeg påmelding på PM fra 3 stk ifølge pollen. Fint om dere som har svart at dere blir med, sender meg en pm så jeg har oversikten over hvem som skal være med. Er ikke SÅ mange dagene igjen til påmeldingsfristen går ut nå, så meld dere på! :)

 

De jeg har fått påmelding på pm fra er :

 

Admir

Frank

Håvard

Alexander

( og så er jeg jo selvsagt påmeldt selv da )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.