Anbefalte innlegg

Har i forbindelse med garanti fått nye felger til A3n min. Det er snakk om 18 tommere merket både BBS og Audi. Har sjekket at disse koster 32.000 inkl dekk (SportConti3) fra Møller. Vurderer da å selge disse og kjøpe 19"

 

Hva tror dere det er mulig å få for dem "brukt" selv om de er helt nye? Jeg har også SportConti3, 2 av dekkene er helt nye, 2 er brukt ca 600 mil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du kan klare å intill 10 lapper for disse til våren. Men ikke nå i vinter. Mtp at disse orginale hjulene bare er 7,5 tommer breie, så gir de ikke den veldig store annsiktløftet på nyere A3. Og at det finnes så altfor mange billige replika alternativer, som hvermansen stortsett velger.

 

Selg dekka, og bruk felgene som vinterfelger.

 

Jeg selv har skrevet kontrakt om kjøp av ny A3, da sørget jeg for å få vinterdekk på tilsvarende felg, og kommer til å gå for en del breiere sommerfelg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.