Trondheim @ Funesdalen skal du ? (31. Januar)

Anbefalte innlegg

Nei vi skal ikke flytte byen *host * dårlig spøk :o

 

Som skrevet er de noen som har tenkt seg i vei?

For min del er jeg usikker på om det blir helga opphold eller dagstur. Eneste jeg vet at jeg har virkelig lyst å oppover :P Syntes det var ganske greit tidligere i år, selv med sine utrfordringer med vær og bane. Noen ting er det vel lite en kan skylde på arrangørene for :P Men har lagt inn allrede no søknad om fint fint vær så enn får se : rock :

Morro skal enn no ha det hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i vei hvis de klarer å lage en ordentlig bane, dvs tre ganger breiere enn i fjor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i vei hvis de klarer å lage en ordentlig bane, dvs tre ganger breiere enn i fjor :)

 

sant så sant , er vel litt vanskelig å bestemme det på forhånd da :) ble veldig smalt i fjor når det blåste og snødde såpass mye. Er vel bare å kryss fingre og tær for fint vær å bredere bane til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg ivei en tur jeg. Må bare bytte drivknuter først, da det er litt lite kult med klakklakklakk lyd når man sladder :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg ivei en tur jeg. Må bare bytte drivknuter først, da det er litt lite kult med klakklakklakk lyd når man sladder :o

 

går fint fint med klakkklakk lyder også , hadde det tidligere i år jeg :) , men du har vel rett er vel best å skifte :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :) Usikker på om det blir overnatting enda, spøker for at det blir dagstur.

 

Banen var visstnok bred og fin før kong vinter kom og ødela alt :( Var uheldige med været ifjor, så banen føk bare igjen før man rakk å brøyte den opp.

 

Håper på bedre vær neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker en lang tid på å kjøre hver vei da? Er det noe plass i nærheten det går å leie da? tenker da på en avstand av 5-6mil eller lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :) Usikker på om det blir overnatting enda, spøker for at det blir dagstur.

 

Banen var visstnok bred og fin før kong vinter kom og ødela alt :( Var uheldige med været ifjor, så banen føk bare igjen før man rakk å brøyte den opp.

 

Håper på bedre vær neste år.

 

 

 

Jeg er også kanskje med på dagstur, vis banen blir ok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker en lang tid på å kjøre hver vei da? Er det noe plass i nærheten det går å leie da? tenker da på en avstand av 5-6mil eller lignende?

 

Tja, 3 timer omtrent? google maps sier ca 20 mil om Glomås. (Snarere enn å kjøre via Røros, klipp og lim da forumet ikke skjønner svenske tegn :))

 

http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=klett&daddr=glåmos+to:funäsdalen&hl=no&geocode=&mra=ls&sll=62.928625,11.387515&sspn=0.837491,2.644958&ie=UTF8&ll=62.948978,10.04837&spn=0.418451,1.322479&z=10

 

 

Ligger noen linker til både hotell og hytter man kan hyre seg inn på i trefftråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som har tenkt seg oppover? Noe interesse for å dra samlet oppover på Lørdag, ala dagstur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det blir dagstur på meg. Og Rune og Morten fra Stjørdal blir kanskje med om de får klar en Audi 100q de holder på med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med vettu Vidar, reiste dagstur ifjord å syns det var holt ok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok det blir dagstur FTW for min del også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, da fins det trekkhjelp om noen skulle kjøre ut på veien :nana:

 

Kommer til å starte fra Statoil ved klett-krysset som ifjor, på lørdag ca kl 06.00. Den som vil henge seg på er hjertelig velkommen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør, etter sist gangs eskapader med dynamo og bilhenger og hjem klokka 9 morran etter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dato er det her egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, da fins det trekkhjelp om noen skulle kjøre ut på veien :nana:

 

Kommer til å starte fra Statoil ved klett-krysset som ifjor, på lørdag ca kl 06.00. Den som vil henge seg på er hjertelig velkommen. :)

 

jeg er med bare bilen er med ;)

 

er det noen som kan sjekke bane forholdene dær borte før vi drar da??

gidder ikke vis det er som ifjord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer kanskje på om jeg skal lure RS`n oppover en tur også. Må bare får skrudd opp bilen litt igjen :-) Ble da så lav :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til å bli en liten gruppe som skal oppover da :)

Bare å håpe å været da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell en dags tur på med opp over hvis være er bra:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært gøy, men problembarnet er forstatt slkikkelig hypokonder så får se om jeg gidder å ta den på en lengre tur...

 

dvs... på vei ned til skien gikk det ikke mindre enn et blinklys(selve lykta) og 7 sikringer(før vi fant ut hva som var feil.. dvs passasjeren hadde skylda : smil : )... men på vei oppover funka den skikkelig bra(bortsett fra en drita høyde sensor)... helt til vi kom til trondheim... da jeg måtte flytte bilen igjen funka plutselig ikke nærlysa og startern har vel egentlig komponert penere musikk enn det den gjør nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det vel å nærme seg for treff... Hvordan ligger det an her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal iallefall, om det blir i gammel eller ny Audi gjenstår å se :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får slutt å sitte leke på forumet å ha deg ut å skru bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.