#226 Skrevet September 3, 2009 Lå bak en grønn, senket audi cabriolet med klubbplater gjennom midtbyen litt over kl 12 i dag, noen her? Reg. nr. BC xxxxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet September 7, 2009 Spotta denne utafor Wenaas i Fossegrenda på fredagen. Klubb plater værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet September 7, 2009 Spotta denne utafor Wenaas i Fossegrenda på fredagen.Klubb plater værtfall. Er vel Rune sin det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet September 10, 2009 Spotta en Audi A4 Avant med offroad høydepakke Klubbskiltholder og startet med DJ XXXX. Parkert rett uttafor her jeg bor i Dronningensgate ved miljøgata som det heter tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet September 11, 2009 Spotta sort S3 i sentrum akkurat Two thumbs up var for bilen din om du lurte hva han gale duden som var ute å gikk i regnet mente Hater å gå i regnet! Savne bilen min!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet November 24, 2009 spotta en A3 på planet til en NAF bil i dag på tur opp elgesetergt. Tror den var blå. hvertfall klubbmerker i sideruta bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Januar 15, 2010 spotta en lysblå A3 med skiltplater og klistremerke på sideruta bak stående på øversiden av Mercur sentret i går. i dag så jeg en mørkegrønn A6 med skiltplater i parkeringshuset i Statens hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Januar 29, 2010 Spotta en grønn A6 b5/b6 sedan i Sentralbadet med VACN skiltholder bak Også møtte jeg en RS6 Sedan på vei til jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Januar 31, 2010 spottet en mørkeblå s4 b5 sedan med ca 60% toning på alle ruter, på Fosen, nærmere Bjugn. meeeeget pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Februar 3, 2010 spotta en sort s4 b5 avant i stjørdal idag. chrome rails å grøne skilt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Februar 3, 2010 Grå a4 avant 1.8t med klubbskiltplater. pen bil øverst i søndre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Februar 4, 2010 Virker som det er endel medlemmer som ikke er like aktive i klubben/forumet som noen av oss hehe. Det kan jo også være biler som er solgt ut av klubben til personer som ikke bryr seg om skiltplater eller klistremerker i siderutene. De er jo rimelig små og uskyldige disse klistremerkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Februar 4, 2010 Virker som det er endel medlemmer som ikke er like aktive i klubben/forumet som noen av oss hehe. Det kan jo også være biler som er solgt ut av klubben til personer som ikke bryr seg om skiltplater eller klistremerker i siderutene. De er jo rimelig små og uskyldige disse klistremerkene. Det kan stemme, i motsetning så har ikke jeg noen merker el. skiltplate, har tenkt på det lenge men har aldri truffet riktige folk som har med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Februar 4, 2010 Jeg blir hverken sett eller ser noen jeg.. kanskje jeg erblind? evt at dere ni titter på skilt?` 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Februar 4, 2010 Ingen som har sett meg heller. Men det kan ha noe med at jeg ikke har plater eller merker jeg heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Februar 4, 2010 Jeg blir hverken sett eller ser noen jeg.. kanskje jeg erblind? evt at dere ni titter på skilt?` Bruker å kikke litt rundt meg når jeg trasker stille og rolig igjennom parkeringshuset, så da legger man merke til VAG og om de har noe tegn til medlemskap i klubben Ellers er det heller vanskelig å ikke legge merke til en RS6 som bruker bussfeltet til å snike seg framover i morgentrafikken. Så om en RS6 kan, så kan vel en R32 tenkte jeg og fulgte etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Februar 4, 2010 har sett flere av dere i rundkjøringen ved møller bor rett ved siden av (brundalen).. får blinke med lysa neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Februar 4, 2010 nistirrer å nistirrer fru blom. Jeg går samme ruta hver dag fra jobb å ned til jernbanestasjonen , derav my spottinger på toppen av nordre / mercur senteret. Ellers er det Veldig kjedelig på bussen så da sitter man å titter ut av vinduet. Er no en gang sånn at er det no en fin bil så titter mann no på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Februar 9, 2010 låg bak en audi a4 1.8tq sedan, med full styling og vinge.. noen her innes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Februar 9, 2010 Møtte på en Audi 80 B4 idag ved Malvik.Veldig senket og veeeldig breie kantfelger på den. Klubbmedlem? Er det den bilen du mente på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Februar 13, 2010 møtte en lysegrøn a4 b5 avant på city syd idag. klokka var vell 1.. noen som veit av? Såg den var uten bakfanger også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Februar 13, 2010 Spotta en Volkswagen Passat med samme type led- hovedlykter som A4 B8 har. Trodde først det var A4 men var jo VW emblem i front. Er det da sånn at man får levert Passat med slike lykter eller ? Så ganske bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Februar 13, 2010 Observerte en sølvgrå RS6 sedan med UF-skilt i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Februar 14, 2010 blå golf, torsdagskvelen i 23 tiden, krysset østre berg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Februar 14, 2010 blå golf, torsdagskvelen i 23 tiden, krysset østre berg? Jeg var ute å kjørte en tur i den tida, noe mer karakteristisk med bilen/kjøringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...