#151 Posted May 2, 2009 spotta på Svein Åge Bråthen i speilet på tur til lånke i dag, om det var deg? hehe:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#152 Posted May 2, 2009 spotta på Svein Åge Bråthen i speilet på tur til lånke i dag, om det var deg? hehe:) Heller tvilsomt egentlig. Nermeste jeg var Lånke i dag, var Orkanger så... Opptatt familie mann jeg vetdu: rolleyes 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#153 Posted May 2, 2009 Heller tvilsomt egentlig.Nermeste jeg var Lånke i dag, var Orkanger så... Opptatt familie mann jeg vetdu: rolleyes Tror jeg så bilen din hjemme idag Svein, på tur til Orkanger..Med en OTIS bil utenfor? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#154 Posted May 2, 2009 Tror jeg så bilen din hjemme idag Svein, på tur til Orkanger..Med en OTIS bil utenfor? Stemmer bra det ja. Må ha firmabil når man bor på landet vetdu. Sånn at jeg ikke sliter ut Audien. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#155 Posted May 2, 2009 Stemmer bra det ja.Må ha firmabil når man bor på landet vetdu. Sånn at jeg ikke sliter ut Audien. WORD!!! A4'n så meget pen ut med de hjula som sto på.. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#156 Posted May 2, 2009 (edited) WORD!!! A4'n så meget pen ut med de hjula som sto på.. Takk takk! Er på utkikk etter litt større hjul da men, angrer litt på at det ble 19". Men, vi får se. Ikke sikkert det blir før Våler nei. Beklager, ble litt OT her igjen men... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#157 Posted May 4, 2009 så en rød rs4 varebil:) på omkjøringsveien i dag fs 94xxx 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#158 Posted May 6, 2009 Så Bendik legge seg på hornet for russen i rundkjøringen ved Solsiden 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#159 Posted May 6, 2009 Så Bendik legge seg på hornet for russen i rundkjøringen ved Solsiden Hehe.. var gjør man ikke får russen....: haha : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#160 Posted May 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#161 Posted May 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. Kan det ha vært denne da? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#162 Posted May 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#163 Posted May 6, 2009 Steike.. Hva gikk den for? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#164 Posted May 6, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder yes, var denne med vinter hjula! Klarte akurat å holde følle med rs2! Gikk godt! Kan det ha vært denne da?[ATTACH]122879[/ATTACH] Ikke denne nei. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#165 Posted May 6, 2009 må vel kunne kalles sleeper den da! (aner ikke om den RS2en din har noko attåt jeg men) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#166 Posted May 6, 2009 spotta en rød a4? i går utenfor mercur sentret, mulignens med en hvit fanger foran. med skiltplater 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#167 Posted May 6, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder Satan..400+ i en Golf 4 må flytte seg bra!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#168 Posted May 6, 2009 Meget påkostet,nybygd motor sommer 2008 (550 hk) Greit i en Golf det ja! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#169 Posted May 7, 2009 Rød RS4 varebil opp Dybdalsv. kl 16 i dag... og Svart S6 varebil ned Dybdalsv. ..også kl 16 i dag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#170 Posted May 7, 2009 Rød RS4 varebil opp Dybdalsv. kl 16 i dag... og Svart S6 varebil ned Dybdalsv. ..også kl 16 i dag Sikkert den jeg så her om dagen også reg nr FS 94xxx, håper ikke det var NE 16666 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#171 Posted May 8, 2009 Fikk ikke med meg noe reg nr desverre. Klubbplater på S6'n 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#172 Posted May 9, 2009 Fikk ikke med meg noe reg nr desverre. Klubbplater på S6'n Muligens det var minn du så, for en kompis hadde sett den rulla forbi bugatti ved valentinlyst senteret samme dag i 4 tiden. Trodde den var i selbu på lakkering jeg 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#173 Posted May 9, 2009 Ai ai ai ...det er en kjip smell ja. Valentinlystsenteret er jo 1 minutt unna der jeg så den.. så er vel stor sjangse for at det er samme bilen. Går ikke så forbanna mange røde RS4 med grønnskilt her i byen. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#174 Posted May 10, 2009 jeg og ei venninne var på road trip til trøndelagen her for noen helger siden.. kom over denne noen her inne sin? spotta den på Støren 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#175 Posted May 10, 2009 Dette er vell mellom den Esso (?) stasjonen og Bunnpis (?) butikken dette? På prakeringa mellom der.. Var noe kjent med denne..Mener jeg så den en gang jeg var å handla på butikken da jeg jobba i Støren. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...