#251 Skrevet Februar 14, 2010 Jeg var ute å kjørte en tur i den tida, noe mer karakteristisk med bilen/kjøringa? nei, det stemmer nok.. kom fra moholt og svingte ned mot lerkendal.. jeg kom oppover.. men satte på med en kompis i en mørkerød peugout 406.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Februar 16, 2010 Er nok ikke klubbil, men spotta en golf 1 GTD i går ved lade i 7:30-tiden. Blå under dørhåndtak og sølv på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Februar 17, 2010 møtte en audi s6(?) idag ved fengselet i tr.heim, bilen var mørk med stor skrift på siden. Samt spotta en blå audi a3 med turbofun stickers på city syd ca. kl 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Februar 18, 2010 så en "blå" a4 tror jeg i munkegata i går , klubbplater og stor streamer i frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Februar 20, 2010 a4 b6 avant på city syd idag, klubbplater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Februar 20, 2010 Spottet to stk S4 B5 Sedan i dag, en blå og en rød:) parkert ved siden av hverandre i elgsetergata. Hm, hvem kan det være tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Februar 21, 2010 Spottet to stk S4 B5 Sedan i dag, en blå og en rød:) parkert ved siden av hverandre i elgsetergata.Hm, hvem kan det være tro ? Så de to Audiene jeg også Fine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Februar 21, 2010 Så en strøken, blå S4 B7(?) avant i parkeringskjelleren på StorM senteret på tiller idag. Noen som vet om den? Va fiiin. Grom eksos på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Februar 21, 2010 strøken a4 b7/b8 avant. Blå med kantfelger.. Stod ved tyholtstornet idag.. Tona ruter.. skulle ønske det var jeg som eigde den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Februar 21, 2010 Så en strøken, blå S4 B7(?) avant i parkeringskjelleren på StorM senteret på tiller idag.Noen som vet om den? Va fiiin. Grom eksos på den. Det var nok sikkert meg det ja. Er desverre bare "S4" da men. Takker selfølgelig for hyggelig kommentar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Februar 21, 2010 Det var nok sikkert meg det ja.Er desverre bare "S4" da men. Takker selfølgelig for hyggelig kommentar Bare A4 mener du vel? Så på den bare kjapt, så klarte å lure meg veldig iallefall. Men den var veldig fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Februar 22, 2010 Jepp, bare vanlig A4 med S4 eksteriør ja. Er ikke så lett å se i forbifarten kansje nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Februar 22, 2010 så den "s4" din jeg også sto vell så si baak deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Februar 23, 2010 Det kan godt hende ja. Blir lettere stresset og blind når dama fyker rundt på shopping, så da ser ikke jeg noen biler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Februar 27, 2010 blå s4 sedan pre-facelift på city syd idag.. audi s6 sort avant på city syd idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mars 1, 2010 grå a4 b6 (rs4 felger?) rema moholt kl 15.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mars 6, 2010 (endret) S2 på Flatåsen kl 1230 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mars 6, 2010 sort golf 4 med klubb plater på leutenhaven parkering idag. eksospotter på begge sider, 2-dørs, senka, felga, manglet front men pen bil:) åsso møtte jeg på en sort passat sedan 2006-2009mod. typen utsjåande., med styling i nærheten av trondheim torg idag, GRISEGROM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mars 14, 2010 Kjørte forbi en S6 C4 opp okstad idag, 17.00 tiden, klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mars 14, 2010 Kjørte forbi en S6 C4 opp okstad idag, 17.00 tiden, klubbplater Mørk? Varebil, med BP registrering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mars 15, 2010 mørk ja, tror ikke det var varebil, husker ikke reg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mars 16, 2010 Møtte en Mørk, grå Tiguan som ville yppe i et lyskryss i går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mars 16, 2010 Møtte en sølvgrå audi tts på gløshaugen litt før klokka 18 i kveld. Medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mars 17, 2010 Møtte en rød RS4 med grønne skilt ved innkjøringa til Vassfjellet i 4 tiden igår. Nydeli bil. Har sett den mange ganger før og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mars 17, 2010 Møtte en sølvgrå audi tts på gløshaugen litt før klokka 18 i kveld. Medlem? En kompis av en jobbkollega av meg har kjøpt seg TTS vet jeg. Han er ikke medlem, men kan høre om det ikke er mulig å få han meldt inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...