#1676 Skrevet September 18, 2013 det kan være meg, du som kjører uten front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet September 19, 2013 Rød MK6 Golf R i går på Ladesletta. Digg bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet September 19, 2013 Ole Thanem rullende forbi kjøkkenvinduet tre ganger på Rosendal for noen sekunder siden, leter du etter noe? - la fort merke til grønne hjul og LAV bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet September 26, 2013 så Bjørn Gisle Brygfjeld kjørende bak meg i Octavia'n sin ved ikea idag om jeg ikke tar feil, så ut som du har lagt på vinterhjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet September 26, 2013 så Bjørn Gisle Brygfjeld kjørende bak meg i Octavia'n sin ved ikea idag om jeg ikke tar feil, så ut som du har lagt på vinterhjula? Kan stemme det, stresset etter arbeid. Det er de gamle sommerhjulene som er på bilen nå, punkterte igår så venter på nytt dekk ------------- Spottet igjen en grå SQ5 rullende forbi Rosendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet September 29, 2013 Ja tror jeg var ute å leta etter rubberspraybutikken. Skulle kjøpe noe lakk:p har gjort noe forferdelig teit med vinterfelgene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet Oktober 1, 2013 Matt sort Golf R rullet nettopp forbi kjøkkenvinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet Oktober 1, 2013 Matt sort Golf R rullet nettopp forbi kjøkkenvinduet Den som er på facebooksiden til rubberspray det sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet Oktober 1, 2013 Den som er på facebooksiden til rubberspray det sikkert? Mye mulig, det vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet Oktober 1, 2013 synes jeg så det var noe rødt bak den plastidippen på noen av de bildene så kan tenke at det kan være den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet Oktober 4, 2013 Spotta en kvit strøken Skoda inn på monteringshallen på jobb idag (bilradiospesialisten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet Oktober 4, 2013 Spotta en kvit strøken Skoda inn på monteringshallen på jobb idag (bilradiospesialisten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet Oktober 4, 2013 Spotta en kvit strøken Skoda inn på monteringshallen på jobb idag (bilradiospesialisten) Kunne ha vært meg - dog veldig skitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet Oktober 4, 2013 Spotta en kvit strøken Skoda inn på monteringshallen på jobb idag (bilradiospesialisten) Kunne ha vært meg - dog veldig skitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet Oktober 5, 2013 Det var nok bilen din jeg tenkte på ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet Oktober 6, 2013 Spotta en S4 C4 med S8-1 hjul på Shell'n ved Værnes inatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet Oktober 7, 2013 Grønn Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet Oktober 8, 2013 Sølvfarget Golf R på Leangen tidligere idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet Oktober 12, 2013 Sølvfarget A4 B6 Avant me grønne felgå spotta ved skansen i går ca 1620. Tøff bil, skiller seg ut i mengden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet Oktober 13, 2013 Takk for det:) så deg å rått å høre lyden fra s4n når jeg forsvant ned i tunnelen da du ga på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet Oktober 13, 2013 Grønn Avant? Nei, mørk sedan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet November 30, 2013 Spotta en foliert mørk matt Tiguan facelift med grom senk igår på Rosendal, det var skumring ute så fikk ikke med meg så mange detaljer men den så særdeles pen ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet Desember 16, 2013 hvit passat 3c R-line styling, R-line felger, R36 baklykter, et utblås på hver side bak (spørs om det er 170hk?) og med VACN skiltplater spottet i parkeringskjelleren på StorM senteret rundt 12.00 idag meget pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet Desember 20, 2013 Daytona grå Audi S8 D3 rullende forbi jobben her på Leangen for et par timer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet Desember 21, 2013 (etter emblem å bedømme) s4 b5 sedan med s4 front. observert ved statiol sunndalsøra. nordmøre. klubbmedlem? meget pen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...