Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Observerte den V8en her og. Svart vel? Fin lyd ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit den B3`n du så Øystein? :)

 

Den var hvit ja,fra eidsvåg på møre tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte den V8en her og. Svart vel? Fin lyd ja :D

 

Ja,mener å huske den var svart ja. Såg meget pen ut,ligger vell en til salgs på finn i trondheim,litt usikker på om det var den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ dro rett før siste draget,men trur det va raskeste bila igår,kjørt 7,67 på ene runden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom den 90n der ja. Var jo opprinnelig en sort coupe som taka på Lånke. Men ble enda grommere når Bjørn bygde opp den ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter med jevne mellomrom en Golf 7 R i hvit, nydelig bil.

 

En grå-ish Audi RS5 cab ser jeg også av og til, det må være en sjelden bil på norske veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes også at Eier av den Hvite 90`n har/hadde en Oransje Audi S2 MTM RSR , uten at dette kan bekreftes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å har sett den RS5 caben. Å du har nok rett i at den er sjelden. Tror ikke det er solgt mange slike i Norge!

 

Spotter med jevne mellomrom en Golf 7 R i hvit, nydelig bil.

 

En grå-ish Audi RS5 cab ser jeg også av og til, det må være en sjelden bil på norske veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ute en liten tur i sted å spottet intet mindre enn en S3 8P, en S8 D4 og en RS6 C7, sistnevnte med karbon og den keramiske pakken : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en sølvfarget Golf 6 R med en eldre dame bak rattet igår formiddag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et sjeldent syn i mitt byen i dag, en RS6 C7 mørke blå/lilla med sort skiboks DP registret. For en lyd i den børsa: rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød Mk5 R32 på Leangen idag rundt 12. Nydelig bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nye Audi RS3 på Strindheim her om dagen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går det rykter om at den kommer en ny RS6 på møller om ikke lenge.... Mulig den kommer på utstilling også: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne RS4'n på Tiller isted, tror eier var på Burgerking;)

 

DSC_2636.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så en 4f rs6 idag, sort, i høy hastighet åpenbart :D noen som vet av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg traff på en sort/blå RS6 4G i rundkjøringa på citylade. BR registret! Ha fikk tommelen opp fra meg å jeg fikk tommelen opp tilbake:p: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå Audi RS2 mellom Berkåk og Oppdal på Lørdag..Noen her inne? Kom i møtende trafikk, retning Berkåk, fikk ikke med meg skiltnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sto på møller med punktert dekk. Ikke vær dag man ser en slik bil i Trondheim. Men hvis jeg ikke tar helt feil så gikk vell denne på polske skilter tidligere?: klø :

 

IMG_6456.jpg

IMG_6453.jpg

IMG_6455.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte en svart Rs2 på Tempe idag. Ikke sett før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte en svart Rs2 på Tempe idag. Ikke sett før :)

 

Sixt-bygget? Min isåfall :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sixt-bygget? Min isåfall :-)
Du er vell en venninne av Bjørn Grostad? Han nevnte han skulle se på RS2'n din når han var innom ES Tuning under mappinga av min Audi for 2 uker siden :-) Gratulerer med RS2, Stine!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vell en venninne av Bjørn Grostad? Han nevnte han skulle se på RS2'n din når han var innom ES Tuning under mappinga av min Audi for 2 uker siden :-) Gratulerer med RS2, Stine!:)

 

Ja, stemmer det :-) Bjørn var med å hentet den. Tror faktisk jeg fikk snap av bilen din når dere holdte på ;-) Jo tusen takk for det! Fantastisk morsom bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer det :-) Bjørn var med å hentet den. Tror faktisk jeg fikk snap av bilen din når dere holdte på ;-) Jo tusen takk for det! Fantastisk morsom bil.
Det stemmer nok. Bjørn var der forrige gang også..Kjenner Bjørn godt :) Ja, Audi 5'er er gode saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.