#1701 Skrevet Desember 21, 2013 spotta denne inatt ved mercur senteret noen i klubben sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1702 Skrevet Januar 5, 2014 Usikker på om det er en medemsbil, men jeg så en noe pimpa svart Skoda Oktavia RS utfor møller på leangen (trolig ansatt..). Noen klubben som eier den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1703 Skrevet Januar 5, 2014 svart ocatvia med noe grønn RS dekor på? hvertfall han mener jeg jobber på skoda verkstedet, står der hverdag fra morgen til ettermiddag tøff skoda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1704 Skrevet Januar 5, 2014 Spotta en rød DTM b7 på Rema Saupstad fredagskveld i 17-18 tiden.. Ser den her ganske ofte pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1705 Skrevet Juni 24, 2014 Falt pladask for en perlemor hvit Golf R mk7 som sto på møller i helga som var!!! Fant også en sølvgrå Audi S3 sedan på hvite skilt på Audi parkeringsplassen samme dag, har bilder av dem men fikk tydeligvis ikke lov til å legge inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1706 Skrevet Juni 24, 2014 Du får be om prøvekjøring av den blå, særdeles morsom sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1707 Skrevet Juni 24, 2014 Har alltid tenkt sånn at spør jeg om å prøvekjøre en bil jeg ikke kommer til å kjøpe uansett så føler jeg meg dum, har aldri spurt om å få prøvekjørt noe.. Men har virkelig lyst ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1708 Skrevet Juni 26, 2014 Du får be om prøvekjøring av den blå, særdeles morsom sak Den blåe saken var tøff å for en LYD... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1709 Skrevet Juli 11, 2014 Så en matt svart/grå golf 7 (R?) i dag. Røde kalipere, svarte hjul. En i klubben sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1710 Skrevet Juli 11, 2014 Så en matt svart/grå golf 7 (R?) i dag. Røde kalipere, svarte hjul. En i klubben sin? Mulig du så Blokkum i sin GTI - R har sorte kalipere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1711 Skrevet Juli 11, 2014 Mulig du så Blokkum i sin GTI - R har sorte kalipere Jepp, kan stemme at det var den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1712 Skrevet Juli 12, 2014 S4 B8 avant parkert i Rotvollfjæra, pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1713 Skrevet August 4, 2014 Sølvfarget Golf Mk7 R ved Nidar rundt 1630, GROMT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1714 Skrevet August 8, 2014 Spotta nå nettopp, Gråmyra Levanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1715 Skrevet August 8, 2014 Mener den A6´n har vært i klubben tidligere, pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1716 Skrevet August 9, 2014 Er vel lokal levangsbygg som har denne nå? 3.0 tdi eller 2.7 tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1717 Skrevet August 10, 2014 Levangsbygg som har denne ja( var vel medlem en stund) Og gikk tidligere på Hitra/frøya eid av klubbmedlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1718 Skrevet August 31, 2014 Spotta Fallmyr Hansen i Jettaen ved 7-11 Rosendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1719 Skrevet August 31, 2014 Sushi run ;-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1720 Skrevet August 31, 2014 Sushi run ;-p Haha, samme her faktisk, hentet mat på Sushi Bar. Dog jeg kjørte en råtass av en Vespa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1721 Skrevet September 1, 2014 Hehe ja se dær ja. Var på bryggen jeg da ;-) Vespan e jo knalltøff ;-) litt to hjuling i go været er helt rett d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1722 Skrevet September 7, 2014 Spotta Blokkum i sin GTI på Solsiden for en halvtime siden ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1723 Skrevet September 13, 2014 spottet på værnes. Grom bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1724 Skrevet September 15, 2014 Sports en sølv A4 som kjørte bak meg opp til Kiwi på Romolslia idag ca1915. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1725 Skrevet September 16, 2014 Spottet en kliss ny svensk-registrert A7 S-line facelift med punktering på Møller Bil Trondheim i dag tidlig (tok dessverre ikke bilde). Facelift er vell ikke kommet for salg i Norge enda? Ihvertfall ikke i audi.no konfiguratoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...