#1751 Skrevet August 9, 2015 Observerte den V8en her og. Svart vel? Fin lyd ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1752 Skrevet August 9, 2015 Hvit den B3`n du så Øystein? Den var hvit ja,fra eidsvåg på møre tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1753 Skrevet August 9, 2015 Observerte den V8en her og. Svart vel? Fin lyd ja Ja,mener å huske den var svart ja. Såg meget pen ut,ligger vell en til salgs på finn i trondheim,litt usikker på om det var den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1754 Skrevet August 9, 2015 Fant bilde av 90n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1755 Skrevet August 9, 2015 Æ dro rett før siste draget,men trur det va raskeste bila igår,kjørt 7,67 på ene runden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1756 Skrevet August 9, 2015 Grom den 90n der ja. Var jo opprinnelig en sort coupe som taka på Lånke. Men ble enda grommere når Bjørn bygde opp den ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1757 Skrevet September 12, 2015 Spotter med jevne mellomrom en Golf 7 R i hvit, nydelig bil. En grå-ish Audi RS5 cab ser jeg også av og til, det må være en sjelden bil på norske veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1758 Skrevet September 12, 2015 Ryktes også at Eier av den Hvite 90`n har/hadde en Oransje Audi S2 MTM RSR , uten at dette kan bekreftes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1759 Skrevet September 12, 2015 Jeg å har sett den RS5 caben. Å du har nok rett i at den er sjelden. Tror ikke det er solgt mange slike i Norge! Spotter med jevne mellomrom en Golf 7 R i hvit, nydelig bil. En grå-ish Audi RS5 cab ser jeg også av og til, det må være en sjelden bil på norske veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1760 Skrevet September 17, 2015 Ute en liten tur i sted å spottet intet mindre enn en S3 8P, en S8 D4 og en RS6 C7, sistnevnte med karbon og den keramiske pakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1761 Skrevet November 29, 2015 Spottet en sølvfarget Golf 6 R med en eldre dame bak rattet igår formiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1762 Skrevet Januar 21, 2016 Så et sjeldent syn i mitt byen i dag, en RS6 C7 mørke blå/lilla med sort skiboks DP registret. For en lyd i den børsa: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1763 Skrevet Januar 24, 2016 Spotta en rød Mk5 R32 på Leangen idag rundt 12. Nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1764 Skrevet Februar 14, 2016 Spotta nye Audi RS3 på Strindheim her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1765 Skrevet Februar 20, 2016 Da går det rykter om at den kommer en ny RS6 på møller om ikke lenge.... Mulig den kommer på utstilling også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1766 Skrevet Februar 20, 2016 Så denne RS4'n på Tiller isted, tror eier var på Burgerking;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1767 Skrevet Februar 20, 2016 Mener jeg så en 4f rs6 idag, sort, i høy hastighet åpenbart noen som vet av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1768 Skrevet Februar 28, 2016 Jeg traff på en sort/blå RS6 4G i rundkjøringa på citylade. BR registret! Ha fikk tommelen opp fra meg å jeg fikk tommelen opp tilbake:p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1769 Skrevet Mars 24, 2016 Spotta en blå Audi RS2 mellom Berkåk og Oppdal på Lørdag..Noen her inne? Kom i møtende trafikk, retning Berkåk, fikk ikke med meg skiltnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1770 Skrevet Mars 29, 2016 Denne sto på møller med punktert dekk. Ikke vær dag man ser en slik bil i Trondheim. Men hvis jeg ikke tar helt feil så gikk vell denne på polske skilter tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1771 Skrevet Mai 4, 2016 Observerte en svart Rs2 på Tempe idag. Ikke sett før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1772 Skrevet Mai 4, 2016 Observerte en svart Rs2 på Tempe idag. Ikke sett før Sixt-bygget? Min isåfall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1773 Skrevet Mai 4, 2016 Sixt-bygget? Min isåfall :-) Du er vell en venninne av Bjørn Grostad? Han nevnte han skulle se på RS2'n din når han var innom ES Tuning under mappinga av min Audi for 2 uker siden :-) Gratulerer med RS2, Stine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1774 Skrevet Mai 4, 2016 Du er vell en venninne av Bjørn Grostad? Han nevnte han skulle se på RS2'n din når han var innom ES Tuning under mappinga av min Audi for 2 uker siden :-) Gratulerer med RS2, Stine! Ja, stemmer det :-) Bjørn var med å hentet den. Tror faktisk jeg fikk snap av bilen din når dere holdte på ;-) Jo tusen takk for det! Fantastisk morsom bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1775 Skrevet Mai 4, 2016 Ja, stemmer det :-) Bjørn var med å hentet den. Tror faktisk jeg fikk snap av bilen din når dere holdte på ;-) Jo tusen takk for det! Fantastisk morsom bil. Det stemmer nok. Bjørn var der forrige gang også..Kjenner Bjørn godt Ja, Audi 5'er er gode saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...