#1801 Skrevet Juli 19, 2016 Kjøpte du den grå som ble solgt av atle dreier Eirik? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg som kjøpte det "prosjektet" ja [ATTACH=CONFIG]240619[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1802 Skrevet Juli 19, 2016 Kjøpte du den grå som ble solgt av atle dreier Eirik? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg som kjøpte det "prosjektet" ja [ATTACH=CONFIG]240619[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1803 Skrevet Juli 19, 2016 Var med å bydde på den selv også,men drev med en detailing jobb til classic car show, så fikk ikke med meg avsluttningen av budrunden[emoji4] ble en grei pris for den da,med litt småplukk som må fikses Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1804 Skrevet Juli 19, 2016 Var med å bydde på den selv også,men drev med en detailing jobb til classic car show, så fikk ikke med meg avsluttningen av budrunden[emoji4] ble en grei pris for den da,med litt småplukk som må fikses Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1805 Skrevet Juli 20, 2016 Stod vel ditt navn på denne Eirik, falt i gode hender denne. Må få sett på den ved en anledning, gromt med RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1806 Skrevet Juli 20, 2016 Spotta Hr Lyngvær Aspaas i parkeringshuset på Lade Arena i den store sorte SUVen som jeg aldri klarer å si navnet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1807 Skrevet Juli 20, 2016 (endret) Haha, blir spotta selv om jeg ikke kjører VAG også altså? Fornøyd med Rexton, men må si det frister litt med Q7 eller noe snart Så ikke deg dessverre. Var opptatt med og fange pokemon i parkeringshuset:p Så forresten en ganske feit A6 på Hell på Stjørdal, klubbmedlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1808 Skrevet Juli 20, 2016 Sikkert samme A6 jeg så, blingsa trolig på svarte ringer i front... Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1809 Skrevet Juli 27, 2016 Mørkegrønn RS2 med prøveskilt spottet på Tiller i 17-tiden i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1810 Skrevet Juli 27, 2016 Mørkegrønn RS2 med prøveskilt spottet på Tiller i 17-tiden i dag. Er en bil som stort sett har stått i ro mange år nå,har nettopp byttet reg.reim og diverse på denne så den skal vell brukes å få litt pleie fremover. Eier bor på heimdal/tiller Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1811 Skrevet August 9, 2016 Spotta Herr Waage i allroaden på Lade for en liten time siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1812 Skrevet August 9, 2016 Spotta Herr Waage i allroaden på Lade for en liten time siden hehe. Shopping med fruen sjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1813 Skrevet September 14, 2016 Spotta denne poloen på møller bil ikveld, var kluppplater på den så jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1814 Skrevet Oktober 15, 2016 Spotta en grå Q7 med klubbskilter ved Leangen igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1815 Skrevet November 6, 2016 Sort RS6 C7 spotta i søndre gate i kveld! Ble moen i knærne, herrejesus for en vogn!! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1816 Skrevet Desember 25, 2016 Spotta Bendik i Q7en ved Nedre Elvehavn, tipper han stusset over joggeren som vinket Bilen så forøvrig sykt pen ut der den kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1817 Skrevet Desember 25, 2016 Hehe.. Lurete på hvem det var som hilset ja! Du må ha en riktig god jul:) Spotta Bendik i Q7en ved Nedre Elvehavn, tipper han stusset over joggeren som vinket Bilen så forøvrig sykt pen ut der den kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1818 Skrevet Januar 28, 2017 Misanorød RS6 C7 spottet kjørende over brua ved Sirkus og på vei tilbake spottet vi en RS4 B5 på samme plass. Sistnevnte tror jeg kanskje var Bendik sin gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1819 Skrevet Juli 9, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 27.7.2016 den 22.23, Adrian Ingdal skrev: Mørkegrønn RS2 med prøveskilt spottet på Tiller i 17-tiden i dag. Høres ut som bilen jeg så for lenge, lenge siden. Mer dagsaktuelt var denne TDIen med S4-nykker på Steinkjær i dag. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...