nullstilling av service varsel på A4

Anbefalte innlegg

Hepp har slutta med å levere inn bilen til service og lurte på om det er noen her som kan nullstille service greiene på bilen,lyser bare service nå istedenfor antall km til neste service.

Gjelder A4 B6 2003.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Letteste er bare og gjøre det med vagcom, men har du ikke mulighet til det så går det vel også med og trykke på noe i bilen osv, men veit ikke om man kan det på alle typer service, eller bare insp1 servicer og oel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det på min b5 iallefall...Ins1,2 og oel.Huska ikke helt hvordan men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. switch off ignition

2. Press right (odometer reset) button and hold while switching on the ignition.

--The display should now read "SERVICE!"

3. Press and hold left button until the word "SERVICE!" is cleared from the display.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki skal teste detta en i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. switch off ignition

2. Press right (odometer reset) button and hold while switching on the ignition.

--The display should now read "SERVICE!"

3. Press and hold left button until the word "SERVICE!" is cleared from the display.

???????????????????????????

 

hvor er den "left button" greia ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, når jeg tenker etter så har vel ikke B6 to knapper. Dette funker for B5, for den har to knapper i instrumentpanelet. En til tripteller og den andre er til klokka tror jeg... Men da vet jeg ikke dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt googlesøk :

 

 

Reseting the Audi A4 Service Indicator - How To Reset The "Service!" Warning A4 B6 2002 2003 2004 2005 2006 2007

 

I have a 2002 B6 Audi A4 3.0L Quattro for reference.

 

To reset the "SERVICE!" warning indicator ignition must be "off".

 

Hold in the wrench button on instrument cluster, and at the same time turn your key forward (without starting). While still holding the "wrench" button in, press the "0,0" button and hold until the "SERVICE!" notification clears (about 2-3 seconds).

 

"Service!" Indicator Reset Procedure/Service Indicator Reset Complete!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm... får teste har ikke noe o.O knapp så vidt eg vet

m,men ser jo det.

Edit: dvs jeg hadde jo den 0.0 knappen jo hehe og nå har jeg resatt service greia helt konge takker Per A. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To reset the "SERVICE!" warning indicator ignition must be "off".

 

Hold in the wrench button on instrument cluster, and at the same time turn your key forward (without starting). While still holding the "wrench" button in, press the "0,0" button and hold until the "SERVICE!" notification clears (about 2-3 seconds).

 

"Service!" Indicator Reset Procedure/Service Indicator Reset Complete!

 

Hva er the wrench button on instrument cluster ? :o

 

Må gjøre dette på A4`n min og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den midterste knappen under speedometeret.

bilde av en skiftenøkkel på den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.