Anbefalte innlegg

Noen som har tips om takspoiler til A6 Avant -98 modell?

Har en kompis som har kjøpt seg ny bil, og han lurer på om dette er noe som finnes eller ei...

Svar mottas med takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TuningStore som er en av partnerne til VW-Audi club har spoiler til a6 avant 98 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TuningStore som er en av partnerne til VW-Audi club har spoiler til a6 avant 98 mod.

 

Er det noe som har monter en av disse takvinge på en A6.Er det me arbeid og montere ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne takspoileren på min, du kan enten skru eller lime den.Den som eg har er av pur rim, så den er lett å jobbe med 100% passform.Eg fjerna skruene og limte den på med sikaflex.Mattet ned taket, la på sika, og presset vinga nedpå.La noken klosser oppå for presset sin del over natta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne takspoileren på min, du kan enten skru eller lime den.Den som eg har er av pur rim, så den er lett å jobbe med 100% passform.Eg fjerna skruene og limte den på med sikaflex.Mattet ned taket, la på sika, og presset vinga nedpå.La noken klosser oppå for presset sin del over natta.

 

 

 

Erdet den takspoileren med bremselys i du har montert ?? Har du noe bilder av den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er den ja, men bremselyset du snakker om er jo på bilen orginalt. Vinga legger seg rundt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er den ja, men bremselyset du snakker om er jo på bilen orginalt. Vinga legger seg rundt det.

 

 

Takk for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.