Er det noen som er behjelpelig med å sprute litt lakk på en fanger i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte en original S2 fanger fra England til bilen min og da jeg mottok den idag så oppdaget jeg at det var feil grønnfarge!!! : eek : Jeg hadde virkelig gledet meg til å montere denne, men må nok bare krype til korset og dyppe den i lakk først... Jeg er egentlig fra Bergen, men bor her nede pga jobben så jeg kjenner ikke så mange bilinteresserte og derfor prøver jeg først og fremst på forumet!

 

Så dersom noen har for mye tid mellom hendene er det bare å gi meg en lyd!

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønn S2? ikke tilfeldigvis en Avant også? :)

 

Beklager offtopic, men lå bak en nydelig grønn S2 Avant i dag over Varatun. Lå kanskje litt nærme, men måtte jo se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er nok en Coupe. Og den er relativt langt fra nydelig enda, men jobber med saken... Er så mange ting man vil ha på en gang at pengene rett og slett ikke strekker til.

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønn S2? ikke tilfeldigvis en Avant også? :)

 

Beklager offtopic, men lå bak en nydelig grønn S2 Avant i dag over Varatun. Lå kanskje litt nærme, men måtte jo se :)

 

Du tenker nok på DENNE du, nydelig bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for tipset! Skal ikke ødelegge denne tråden mer jeg... Lykke til Tommy! Prøv å søk innad i lokallagsforum-trådene ang lakkering. Kanskje du finner noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.