Trenger dører til golf 2 før 88

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et par dører til golf 2 før 88.. Med andre ord dan gode gamle typen med det lille trekant vinduet. Farge er det samme så lenge de er uten bulker og rust. Trenger kun stålet, har alt annet.

 

Tenk at man hev slike dører for å skaffe seg 90 dører.. skamme seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg har et par, men er et stykke å sende da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 dørs er dette, glemte å nevne det.. men håpte at noen i agder hadde, så jeg slapp å reise så langt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 dører i god stand, men det er mulig eg skal bruke dei. Onsdag kan eg gi deg et sikkert svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snillt av deg, men satset på å finne noe i nærheten så jeg bare kunne ta en tur og hente de.. sogn og fjordane er et stykke liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 dører til deg hvis du vil ha de. Så vidt jeg husker er det en bulk i den ene døren i tillegg til noe overflaterust. Tror ikke det er så veldig ille.

 

Hvis du er i nærheten så kan du stikke innom hjemme å titte på de...bare gi meg beskjed så skal jeg informere fruen...jeg er på jobb ser du...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jempefint, klart jeg kommer innnom og tar en kikk.. når kommer du hjem igjen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jempefint, klart jeg kommer innnom og tar en kikk.. når kommer du hjem igjen ?

 

Tja...er vel ikke hjemme før i midten av januar tenker jeg...men det er ikke noe problem vettu, jeg kan bare gi beskjed til fruen om at du kommer så ordner det seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg kommet hjem i tilfelle dui fortsatt er interresert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.