'90 Audi 100 TQ - ABS skrur seg ikke av

Anbefalte innlegg

Jeg har en '90 Audi 100 TQ hvor ABS-systemet fungerer kjempeflott. Som alle typ44 med ABS har den en knott i dashbordet for å skru av ABS-systemet. Trykker jeg der, blinker bare den røde belysningen i bryteren, og ellers intet. ABS-systemet fortsetter å være påskrudd.

 

Dersom jeg skrur på differensialsperren og sjekker at den går i inngrep, lyser ABS Aus-lampen i dashbordet i et par-tre sekunder, før den slukker igjen. ABS-systemet er operativt selv med differensialsperren i inngrep.

 

Slik skal det virkelig ikke være? Har noen andre vært borti dette, og kan fortelle meg hva som er problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har hatt dette å min, og feilen er meget enkel. Dårlig kontakt i bryteren. Ta den opp og rens bryteren eller bytt den. Jeg valgte det siste og feilen ble borte. Hvis du bytter bryter, brytere fra A6 inneholder lysdioder så slipper du å bytte lyspærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah! Knall :D Da blir det ny bryter i bestilling på mandag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.