#1 Skrevet Desember 21, 2008 Jeg har en '90 Audi 100 TQ hvor ABS-systemet fungerer kjempeflott. Som alle typ44 med ABS har den en knott i dashbordet for å skru av ABS-systemet. Trykker jeg der, blinker bare den røde belysningen i bryteren, og ellers intet. ABS-systemet fortsetter å være påskrudd. Dersom jeg skrur på differensialsperren og sjekker at den går i inngrep, lyser ABS Aus-lampen i dashbordet i et par-tre sekunder, før den slukker igjen. ABS-systemet er operativt selv med differensialsperren i inngrep. Slik skal det virkelig ikke være? Har noen andre vært borti dette, og kan fortelle meg hva som er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2008 Hei Har hatt dette å min, og feilen er meget enkel. Dårlig kontakt i bryteren. Ta den opp og rens bryteren eller bytt den. Jeg valgte det siste og feilen ble borte. Hvis du bytter bryter, brytere fra A6 inneholder lysdioder så slipper du å bytte lyspærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2008 Ah! Knall Da blir det ny bryter i bestilling på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...