Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Kongefilm, men den bankinga på ruta til purken er jo ikke så ekstrem da. Har selv hørt om 'noen' som prøvde å klatre fra en sierra til en bmw 316 i 80 km/t, men føreren av den andre bilen feiga ut. og 'noen' måtte krabbe pent tilbake i kupeen på sierraen. greit med lang rett strekke a la forbi Esso Kobbervikdalen til sånt, men det krever litt is i magen hos begge sjåfører og en klatrer som stoler blindt på sjåførene. Eller er gal/full. Som vel er tilfellet i filmen det gjelder her.

Lasse... : oppgitt

Du er ikke god ass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke handle en hvit Hyundai(?) med "noe" slitte dekk av en araber i hvert fall.

 

Vill film men den andre er villere ja. På den andre hadde de ikke kontroll i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt... Men hvem Audi kan man drifte med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leif Nilsen har jo vist at det går ann å gjøre det med sin S1. På asfalt... Nå som det er snø ute (ihvertfall der jeg bor) går det vel ann å prøve seg litt allikevel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden denne har ligget her en stund, er det kanskje noen som har funnet ut hvilken musikk det er som er på videoen? Kul musikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden denne har ligget her en stund, er det kanskje noen som har funnet ut hvilken musikk det er som er på videoen? Kul musikk ;)

no else. men husker ikke artisten..gidder ikke å gå ut i bilen å hente cd'n heller.. drit bra sang ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde visst den sangen jeg gitt!! søkte på "no else" i winamp'n min og kom det opp "Bushman - No 1 Else"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mucho gracias!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem, jeg? *plystre uskyldig*

Lasse... : oppgitt

Du er ikke god ass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er SLIKT litt bedre ja...

 

Tøft klipp. At døm tørr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, det der var ingen arabere, men oldemora mi som holdt show for folk som vurderer å ta lappen :cool:

NYOPPKJØRT DU?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.