Hvor kjøpe skruer til skrudde felger?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor folk har handlet skruer til skrudde felger til en ok pris, gjerne linker til ebay el,l.

 

Har jo http://www.justmatz.co.uk som selger skruer.

 

Ca 160 stk skruer det er snakk om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel greit å opplyse om hvilken skruer det er snakk om også? bbs? oz? str på skruene.

 

På ebay har jeg iallefall sett mye av diverse skruer til felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel greit å opplyse om hvilken skruer det er snakk om også? bbs? oz? str på skruene.

 

På ebay har jeg iallefall sett mye av diverse skruer til felger.

 

Speedline om det har noe å si. Størrelse vet jeg ikke men skal først å fremst sjekke litt på priser osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja. :)

 

handlet derfra?

 

Ser det blir ca 1 euro pr skrue inkl mutter og det er jo ikke ille.

 

Har ikke handla der desverre. Mulig noen andre her inne har gjort det? Hadde bare den linken liggende....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å handle litt fra iclair etter hvert, ellers er ReifenTeam Hoffman mye brukt av de på Wheel Whores

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARP lager hjul skruer, hvis du har dimensjon osv så kan jeg høre med de ang pris.

Jeg vet HRE bruker ARP skruer i sine felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARP lager hjul skruer, hvis du har dimensjon osv så kan jeg høre med de ang pris.

Jeg vet HRE bruker ARP skruer i sine felger.

 

Er det samme hode på skruene eller?

 

Trenger iallefall 160 stk inkl muttere som er 7x35mm. Kan gå akkurat med 7x30mm. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å handle litt fra iclair etter hvert, ellers er ReifenTeam Hoffman mye brukt av de på Wheel Whores
RTH er en meget hyggelig kar jeg har handla ifra. Syns å huske han skriver mail på engelsk OG tar Paypal. Det er jo sjelden tyskere gjør : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme hode på skruene eller?

 

Trenger iallefall 160 stk inkl muttere som er 7x35mm. Kan gå akkurat med 7x30mm. :)

 

Pleier å bli brukt M7x32

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å bli brukt M7x32

 

Ja har målt så det er det jeg trenger.. Mangler bare å få bestilt da.

Vente å se om det dukker opp noe hos Tore først tenker jeg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styrke grad er det på Speedline sine? Vet at OZ bruker sterkere bolter enn de fleste andre, og OZ sine kan brukes flere ganger om de ser bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål Fivelstad ga meg link til Iclair. Kjøpte OZ verktøy derfra. Fin service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styrke grad er det på Speedline sine? Vet at OZ bruker sterkere bolter enn de fleste andre, og OZ sine kan brukes flere ganger om de ser bra ut

 

Hmm, ikke sikker jeg. Noen steder jeg kan finne ut det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mine står det på. 12.9

 

Litt nytting info her

 

http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=127763

 

Takker for nyttig link Frode.

 

 

There for if using the original studs on your re-build all OZ wheels have a Stud Torque Setting of :- 22/24 Ft/Lds

If using after market studs a Stud Torque Setting of :- 22/24 Ft/Lds is more than adiquite

 

22 Ft/Lds = 29.8nm

Så jeg må etterstramme skjønner jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger nå skruer til Bentley felgene mine. Har demontert 1 stk nå og ser at det er brukt BBS skruer, står BBS VS på dem. Noen som vet om det er originalt BBS skruer på disse?

 

Brukte 8mm 12kant verktøy får å skru de ut og ser de er 24mm fra underkant hode og ut til tuppen.

 

Nesten slike: 784.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger nå skruer til Bentley felgene mine. Har demontert 1 stk nå og ser at det er brukt BBS skruer, står BBS VS på dem. Noen som vet om det er originalt BBS skruer på disse?

 

Brukte 8mm 12kant verktøy får å skru de ut og ser de er 24mm fra underkant hode og ut til tuppen.

 

Nesten slike: 784.jpg

 

Ja, det er det.. samme skruer som sitter i BBS RS 861/ speedline.

Titan skruer.

M7 x1

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, hvor finner jeg de? Ser fler har edehlstal, men jeg må da ha titan. Kjenner de veier fint lite :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å pusse opp et sett med BBS RS 710 i samme slengen.

 

Snakket med Møller og de kan ikke skaffe slike skruer/bolter. Har funnet flere nettsider, men ingen som selger bolter MED BBS tekst på hodet.

 

Edit: Ser ikke ut om om det er mulig å få tak i originale skruer/bolter med BBS logo på da fabrikken har strikse instrukser om at folk ikke skal sku sammen felgene selv...

 

"no bolts sets for road wheels are available from BBS"

 

Den som kan skaffe meg NYE originale skuer MED BBS tekst på hodet (som på bildet under) skal få en liten belønning!

 

BentelyBBS2.jpg?t=1288092687

IMG_2845.jpg?t=1288092717

IMG_2843.jpg?t=1288092747

Bentley BBS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken styrke grad er det på Speedline sine? Vet at OZ bruker sterkere bolter enn de fleste andre, og OZ sine kan brukes flere ganger om de ser bra ut

 

Hvordan får jeg sjekket dette? Har et sett OZ felger jeg vil pusse opp...

 

CIMG1700.jpg

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.