Nå trenger jeg virkelig hjelp

Anbefalte innlegg

Bilen ble vasket her forleden av en som mente godt men som brukte sånn svamp man har på kjøkkenet med en fin og grov side. Han hadde brukt den GROVE siden på vanskelige flekker og da ble det selvfølgelig striper over på mange plasser. Så det ikke før etter at bilen ble tørr. DA så man det tydelig ja. Akkurattsom om områdene er mattet og stripet. Så er det store spørsmålet da - Må jeg inn å få bilen lakkert opp med klarlakk eller kan jeg redde den ? Har desverre ikke bilder men dere kan jo tenke dere selv ! Det er en sølv metallic forresten.

 

Bilen MÅ reddes - HJELP !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En grundig rubbing burde kunne fikse det meste...med maskin..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd flyttet til "Bilpleie"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro du tar mye med skikkelig grov rubbing. Om du ikke er så erfaren med det selv så kanskje du kan vurdere og levere inn den til en proff bilpleier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er trolig ikke noe problem å fjerne med profesjonelt utstyr og midler. :) Slike riper ligger helt i overflaten av klarlakken og lar seg som oftest relativt enkelt polere bort med maskin og riktige "preparater". ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.