vil noen representere vw-audi cluben

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei veldig bil intresert jente som ønsker å få med meg så mange som mulig til å representere

vw- Audi cluben på gatebil på våler banen i mai. har sett at vi i vw-audi cluben ikke er så mange der, men det ønsker jeg å gjøre noe med håper at det er mange som vil være med. du kan ha alt fra en gammel traver til en av de nyest fetest bilene. du trenger ikke ha den råeste, men det hadde vært moro om så mange som mulig kunne være med å representere vw-audi cluben i år .

 

 

ps det ser ut som gatebil på våler banen er den 10-12 juli

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan være med å representere med denne jeg ;)IMG_4412.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel Juli treffet til Gatebil som blir på Våler i år og de andre to treffene deres på Rudskogen ettersom eg har skjønt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal på gatebil treffene, men vet ikke om jeg skal stille i regi av vw audi klubben , kommer ann på hva sponsorene mine sier og hvor lenge jeg må stille ut sammen med de.

 

Men dersom jeg ikke skal stå med de så stiller jeg gjerne med klubben jeg.

 

(masse bilder og div om bilen min i signaturen)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg også.. Hvis det blir ett seriøst opplegg såklart..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg også.. Hvis det blir ett seriøst opplegg såklart..:)

 

ja dette er ment som et seriøst opplegg jeg håper jo på at vi kan bli en "liten" eller en "stor" gruppe, så vi ikke bare blir 4-5 stk. jo flere vi blir jo mer seriøst bilr det, men jeg går 100% inn for å få til noe så fra min side er der meget seriøst. jeg har også kontakter styreleder å venter på svar derfra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra at så mange har vist intresse så fort å det takker jeg for. håper på mere respons fra flrer medlemmer (også de med eldre biler)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra at så mange har vist intresse så fort å det takker jeg for. håper på mere respons fra flrer medlemmer (også de med eldre biler)

 

Som ett ganske aktivt medlem av classic gruppa kan du få min respons.

Gatebil er vel så langt unna du kan komme vår interesse, og de som er på disse treffa virker mere interessert i sladding og pupper enn gamle VAG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe galt med pupper også nå da ;)

 

Etter å ha vært på Gatebil i endel år nå, må jeg inrømme at utstilling reprensentert etter klubber ikke kanskje har vært den største suksessen. Pga plassmangel blir det ofte slik at når medlemmene av klubben endelig kommer er er deler av plassen donert bort til noen som faktisk kom når Gatebil åpnet portene. Kort fortalt, Gatebil jobber etter "first come, first served" prinsippet. Personlig synes jeg dette er en bra løsning for jeg hadde blitt mektig sur om jeg ikke hadde fått plass fordi noen "kanskje" kom senere. Summa sumarum synes jeg du har ett fint forslag Katarina, men av erfaring må jeg varsle deg om at det er hardt å gjennomføre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan jo bare gjøre som på BR, vi sender noen inn å kaprer plassen når det åpner;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg blir med :)

med ferdig bil :P

brygge18.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, om jeg har noe bil å vise fram..

 

Mange som har pratet om dette, men INGEN som har fått til å gjennomføre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil er vel så langt unna du kan komme vår interesse, og de som er på disse treffa virker mere interessert i sladding og pupper enn gamle VAG.

 

Enig med du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis jeg eller bjørnar kristiansen kunne fått den forbanna bannern til Follo lokalag så kan i hvertfall vi lage en stand selv! men den skal ikke være så lett å få tydeligvis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent personlig så syns ikke jeg at klubben skal profilere seg med noe "stand" på Gatebil. Hva enkeltmedlemmer gjør er opptil dem, men at et lokallagsbanner skal henges opp på Gatebil blir feil. Ei lita gruppe som temmelig sikkert ikke kan vise hva klubben har å tilby av mangfold bør ikke representere klubben sånt sett.

Bare min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent personlig så syns ikke jeg at klubben skal profilere seg med noe "stand" på Gatebil. Hva enkeltmedlemmer gjør er opptil dem, men at et lokallagsbanner skal henges opp på Gatebil blir feil. Ei lita gruppe som temmelig sikkert ikke kan vise hva klubben har å tilby av mangfold bør ikke representere klubben sånt sett.

Bare min mening.

 

ja jeg brukte nok feil ord der men jeg regner med du skjønner poenget mitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med du!

 

hva som er galt med sladding og pupper skjønner ikke jeg men.... Livet burde ikke bestått av noe annet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva som er galt med sladding og pupper skjønner ikke jeg men.... Livet burde ikke bestått av noe annet :)

 

Haha! konge Per Arne :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som kjører med uorginale ventilhetter for huske på velkomst-komiteen i porten da.. Her raker dem jo over rubbel og bit, hvor INGENTING blir sett gjenom fingrene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne opp :)

 

Får vel kanskje med meg en 3-4 stk til så hvis du vil gjennomføre det her så hadde det vært utrolig gøy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal vel nedover til våler. håper indelig coupen er ferdig for a6 har ikke noe på gatebil og gjøre selv om jeg har sett mange andre biler der som har vært mere orginal en den.

vi burde jo fått til en vacn camp også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil er bare blitt noe dritt. Bare japser og driiit. Nei, holder med VW/audi treff: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.