Anbefalte innlegg

ja, om man er heldig å få oppleve den temperaturen...

 

 

heldig og heldig.. var en tur på gjøvik på tirsdag.. vil ikke si jeg syns det var så veldig deilig ute i kulda liksom..var vel 15 - 16 kalde der da.. + masse snø...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville absolutt clayet først ja. Jeg har noe liggende....

 

Jepp, får gjøre det. Stakk heller i skitrekket igår, tar det til helga. :)

 

Kan garantere deg en ting hvis du virkelig HATER vinteren.... : rolleyes

 

 

Med quattro vil du ELSKE den :stikke:

 

Hehe, gamlingen har 4motion (er vel ganske likt, om ikke det samme), kjørte den til fjells igår, veldig moro!! Må ha meg quattro neste gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal claye bør du også maskinpolere etterpå i.o.m. at claybar lager hologrammer (du kommer ikke foruten). Jeg hadde droppet clay, brukt Prickbort, varmspylt bilen og tørket den grundig, tatt den inn i 20+ grader og lagt på 2x lag med flytende sealer alá JetSeal fra Chemical Guys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud så komplisert dette skal være..Men takk for at du opplyser meg om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare ditt beste kjære :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, godt noen som kan dette. Lærer noe hver dag :) Får gå ut å leite etter Prickbort imorgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mas om vasking skjønner jeg.. Vaska og polerte bilen før vintern kom. Og den blir ikke vasket før neste mildværsperiode. KUN pga at de da salter veiene her oppe i nord og. Å ligge å gnikke å gnukke på den lakken flere gang i uka har jeg ikke troa på at er noe bedre enn å vaske bilen et per ganger iløpet av vintern!

 

Glad jeg har quattro jeg.. Og en Arctic Cat M8 stående ute på gårdsplassen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett hvor kaldt det er så drar jeg og vasker bilen min, tåler ikke å se den skitten...prøver selvfølgelig å finne et sted der fingrene ikke fryser ihjel...skulle ønske det fantes en svær innendørs vaskehall som hadde varme og alt som trengs for å vaske bilen grundig....tror faktisk jeg gir forslag til kommunen så kan de gruble litt på ideen hehe:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.