Årets første lokallagsamling i dag, 4.jan!!! :D

Anbefalte innlegg

God jul og godt nyttår alle sammen!

 

Da var 2008 forbi og 2009 kommer med stormskritt! Hvilken måte blir vell bedre enn å starte året på enn å samles for å ha noe generellt piss preik? Og litt bil snakk selvfølgelig!

 

Tenker mange har store planer for bilen (e) sin (e) og mange mindre planer. Uansett skal det bli utrolig kjekt å se på alle forandringene, for de tror jeg absolutt kommer i fleng utover!

 

Jeg vil også ta denne muligheten til å takke alle dere i Stavanger lokallag for å gjort 2008 til ett uforglemmelig år for min del! Dere er en knakendes god gjeng om det er på treff på andre siden av landet, lokallagstreff, om man trenger hjelp til ett eller annet eller om det rett å slett bare er her på forumet jeg har snakket med dere! ;) Tusen takk skal dere alle ha!

 

Nå har det vell i noen måneder vært diskusjoner om hvor vi skal samles og det virker som McDonalds er plassen hver gang. Syns nå ikke det har vært så gale faktisk. Litt kaldt og ufyselig til tider, men det er vell litt av grunnen til at vi står på McD? Slik at vi kan gå inn å sette oss.... ( og spise masssse mat!)

 

Skiltplater og klistremerker kommer undertegnede til å ha med. Rekker nok bare å være der i en time halvannen, så de som føler de MÅ ha, bør komme mellom 19-20.30... ;) Da mener jeg du skal vøre sikret

 

Klistremerker: kr. 0,-

Skiltplater: kr. 50,- pr.stk

 

Anywho....

 

Sted: McDonalds v/Kvadrat

Tid: 19.00

 

Håper å se MANGE på årets første samling! :)

 

Mvh.

Kjell K Roulund

Kasserer/Materialforvalter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nytt bilår folkens!

Komme innom idag eg, men ikkje før nærmare halv 9, så får se om dåkkår fremdeles e der då :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår ja og takk for ett kanonkjekt år som medlem her i klubben.

 

Eg og komme på treff i dag !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Labert oppmøte igår eller? Va kun 2 biler igjen når eg kom kvart øve 8... : bh :

Kjørte som ein helt fra jobb... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va vell ein 10-12 stk... Måtte sjøl gå tidlig (1945) pga eg måtte t rennesøy, men gjekk alle tidlig? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i bergen å skaffa meg en bil til :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg. rakk det ikke. Hadde kjørt 2300km fra Tromsø, men ble forsinket pga kø i en eller anna fancy hyttedal inn mot oslo.

 

Hva med treff annenhver søndag i sommersesongen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.