Anbefalte innlegg

Legger du på ny voks etter hver gang du har brukt Prickbort? Hvis ikke, kan jeg umulig tro at ikke voksen er borte etter et par-tre omganger med pricknort.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du på ny voks etter hver gang du har brukt Prickbort? Hvis ikke, kan jeg umulig tro at ikke voksen er borte etter et par-tre omganger med pricknort.. :)

Legger ikke på ny voks nei, perler fortsatt meget bra. La på voks tidlig i juni. Vasker bilene 1 gang i uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker bare Prikkbort dersom jeg skal polere / vokse etterpå. Til dagligvask så bruker jeg Surfex HD i en 1/10 blanding og skitt og dritt renner av samtidig som den tilsynelatende ikke fjerner beskyttende voks. Rett og slett den beste avfettingen jeg har brukt - anbefalles :)!

Autobahn har den i sitt sortement: http://www.autobahn-bilpleie.no/index.php?nr=90&case=4&id=43&idkategori=7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dere skriver at prikk bort er petroliumsbasert, vil det si at den ikke vil ødelegge overflaten på polert aluminium f,eks? :)

For det mener jeg syrebaserte felg renser gjør, og det er ikke noe morro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen i Harstad selger prickbort, så du får sjekke med din lokale Mekonomen butikk om de gjør det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort er overraskende mild mot voksen. Jeg bruker det endel om vinteren, såklart det svekker beskyttelsen men det skal endel til for å strippe lakken helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rusta på Nordby senteret i Sverige tar 50kr flaska for prickbort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en kopi! Mac 124 Prickbort som er prisbelønnet, selges ikke i butikk.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en kopi! Mac 124 Prickbort som er prisbelønnet, selges ikke i butikk.....

Ser nå unektelig lik ut den de selger på statoil???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg kjøpte det i Sverige så hadde jeg vært innom parts and retards i Ås på vei til Sverige og kjøpt prickbort. Og flasken de selger på rusta er identisk. Og jeg har ikke merket noe forskjell i hvordan de fungerer heller.

Prisen hos p&r var 69,- for en flaske, mot 50,- på rusta. Så det lønner seg ikke å kjøre dit bare for å kjøpe det, men om man først er på harrytur så er det jo greit.

Men om man bruker mye så lønner det seg jo uansett og kjøpe 5l eller 10l dunker.

Denne:

ImageUploadedByTapatalk 21371828956.425390.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort selges i maaange butikker, kjøpte for én time siden en flaske på Statoil rett borti veien hvor jeg bor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt opptil flere flasker med dette på Dekk1. Er butikk det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på hvorfor du kommer med dette utsagnet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint, bare jeg som er feil informert fra importør.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg kjøpte det i Sverige så hadde jeg vært innom parts and retards i Ås på vei til Sverige og kjøpt prickbort. Og flasken de selger på rusta er identisk. Og jeg har ikke merket noe forskjell i hvordan de fungerer heller.

Prisen hos p&r var 69,- for en flaske, mot 50,- på rusta. Så det lønner seg ikke å kjøre dit bare for å kjøpe det, men om man først er på harrytur så er det jo greit.

Men om man bruker mye så lønner det seg jo uansett og kjøpe 5l eller 10l dunker.

Denne:

[ATTACH]199792[/ATTACH]

25L kommer de i, og 1L +fat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billia på Lierstranda selger også prickbort for 130kr literen: eek :

Bilnerden.no selger i 5 og 10 liters kanner 249 for 5 liter og 439 for 10liter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste Bilxtra butikkene selger Prickbort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå kjøpt både 1, 5 og 10l hos både bilnerden, p&r og rusta jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt i 1 liters flasker og 2.5 liters flasker direkte fra Prickbort. Vi tapper selv og tar inn 200 liters fat, derfor kan vi levere 5 - 10 - 25 liter i tillegg til den vanlige 1 literen. Og ja, det er den ekte MacPrickBort 124 vi selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.