noe isbane kjøring i bodø området i år?

Anbefalte innlegg

har hørt noen rykkter om noe vann som har blitt brøytet tiligere til litt moro på snø er dette tilfelle??

hadde vært moro og kjørt på is:p

 

noen som vet noe om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt noen rykkter om noe vann som har blitt brøytet tiligere til litt moro på snø er dette tilfelle??

hadde vært moro og kjørt på is:p

 

noen som vet noe om det?

 

Bodø Gatebil har vel prøvd å få dette til 2 år på rad på "valnesvannet" .Men har aldrig blitt noe etter det jeg vet. Mulig di prøver seg i år å...

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme deg til Finnsnes på vintertreffet der å kjøre. Blir nok superbra opplegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er hjertelig velkommen :)

Bodø - Aspelund - Avstand: 466.0 km Tid: 7 t 4 min i følge Gulesider.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi tenker tanken ja......:)blir det mye biler fra nord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definer nord :P Vi får se hvor mange som kommer. Ikke alle som forhånds betaler. Vi var vel 45 betalende på bane i fjor. Så får vi se hvor mange som kommer i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

troms:)skjønner den......kanskje litt langt å kjøre får oss.....men får se...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er ihvertfall velkommen alle sammen. Fordel om dere sier i fra litt tidlig om dere har tenkt å overnatte så vi får ordnet dere sove plasser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Bodø gatebil blir å prøve i år og, men vi går litt mmer forsiktig ut med info i år enn tidligere med tanke på at vi har vært nødt til å avlyse de 2 siste årene. Begge gangene pga vann som har lagt seg oppå isen.

 

Vi blir å legge ut info både her og på bodø gatebils forum når vi begynner å få ting i orden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er ihvertfall velkommen alle sammen. Fordel om dere sier i fra litt tidlig om dere har tenkt å overnatte så vi får ordnet dere sove plasser :)

 

høres bra ut:) du skal få høre hva som skjer:)men hadde vært gøy å tatt turen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Bodø gatebil blir å prøve i år og, men vi går litt mmer forsiktig ut med info i år enn tidligere med tanke på at vi har vært nødt til å avlyse de 2 siste årene. Begge gangene pga vann som har lagt seg oppå isen.

 

Vi blir å legge ut info både her og på bodø gatebils forum når vi begynner å få ting i orden :)

 

det var dette jeg var inntrisert i og vite:)

da håper jeg at det ikke blir avlyst i år da :P

 

blir så langt og kjøre opp til troms for en helg. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.