Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på å selge bilen, men det er mulig jeg blir å beholde den.

Ser i så fall for meg å sette på noen nye sommerfelger, samt senke den litt. Da dette er en bruksbil skal det ikke være noe svære greier, tenker det holder med 18" felger, er jo ikke rare veiene her nord heller da... Hva tenker dere om disse felgene her?? http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp17.html

 

Er originalt sportsunderstell på denne, men den er jo fremdeles høy som et fjell.

Noen som har tips til brukbar senk til en noenlunde menneskelig pris? Bilen: 2001 Passat 2.5 TDI 4 Motion

Bilen skal IKKE sleike asfalten, da jeg bruker den som turbil med kajakk på taket, må kunne ta seg frem selv om det ikke er nylagt asfalt...Men litt lenger ned må den, da den ser tåpelig ut i dagens høyde.

Passat i nordlys.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ett Cobra fjærsett til A6'en jeg hadde tidligere. Dette senket 30 mm foran og 20 mm bak. I virkligheten senket det 40 i front og 20 bak. Da ble avstand fra dekk til hjulbue lik både foran og bak. Virket fint og med en ok pris:) Kjøpte hos gundersen sportscar.( vi har rabatt der også;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.