Adresse til "Fjetland skadesenter"

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har snøring på hvor skadesenteret ligger, så trenger jeg RETT adresse dit. Til å legge inn på navi'n.

 

Passaten trenger et lite besøk der gitt. : gråter :

 

Er dette rett plass?

 

Adresse: Vassbotn 17

4033 Stavanger

Postadresse: Boks 400 Forus

4067 Stavanger

Telefon: 51 68 33 40

E-post: stavanger@moller.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjetland har ikke skadesenter du må til bil og maskin på gandal :) Fjetland har kun klargjøring,et mekansik verksted og bil utsalg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjetland har ikke skadesenter du må til bil og maskin på gandal :) Fjetland har kun klargjøring,et mekansik verksted og bil utsalg :)

 

Samma f**n det vel, bare host opp en adresse dere som er såpass kjent utover der. :P:p:p

 

Skal bare få bilen fikset jeg, og det hos noen som kan gjøre dette riktig. Dvs ikke snapdrive o.l.

 

Men takker for info, Christer. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No problemos ;)

Bare en glede å kunne hjelpe : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kjøre på Møller Bil Sandnes bygget, men skadesenteret ligger på baksiden av dette, kjør derfor ikke inn til dem men videre nedover bakken og rundt bygningen.

Inn porten blandt alle de knuste bilene og kontor/resepsjonen ligger inne i hjørnet. Parker hvor du selv mener det blir forsvarlig.

 

Ikke så enkelt å finne frem der når man ikke har vert der før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virka så du Finni hadde vært der da, med så detaljert veiforklaring. Hehe :nana:: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.