#1 Skrevet Januar 8, 2009 Siden jeg ikke har snøring på hvor skadesenteret ligger, så trenger jeg RETT adresse dit. Til å legge inn på navi'n. Passaten trenger et lite besøk der gitt. Er dette rett plass? Adresse: Vassbotn 17 4033 Stavanger Postadresse: Boks 400 Forus 4067 Stavanger Telefon: 51 68 33 40 E-post: stavanger@moller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2009 Fjetland har ikke skadesenter du må til bil og maskin på gandal Fjetland har kun klargjøring,et mekansik verksted og bil utsalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2009 Fjetland har ikke skadesenter du må til bil og maskin på gandal Fjetland har kun klargjøring,et mekansik verksted og bil utsalg Samma f**n det vel, bare host opp en adresse dere som er såpass kjent utover der. :p:p Skal bare få bilen fikset jeg, og det hos noen som kan gjøre dette riktig. Dvs ikke snapdrive o.l. Men takker for info, Christer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2009 (endret) Her har du kontaktsiden til Møller Bil Sandnes og Jæren Skadesenter (Bil og Maskin) Her er ikke fullstendig info. Utover den infoen på hjemmesiden deres, heter veien/gata "Kvålveien", tror jeg da http://www.mollerbil.no/wip4/skade/avdeling.epl?id=14302 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2009 Her har du kontaktsiden til Møller Bil Sandnes og Jæren Skadesenter (Bil og Maskin)Her er ikke fullstendig info. Utover den infoen på hjemmesiden deres, heter veien/gata "Kvålveien", tror jeg da http://www.mollerbil.no/wip4/skade/avdeling.epl?id=14302 Takk takk, Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2009 No problemos Bare en glede å kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2009 Du må kjøre på Møller Bil Sandnes bygget, men skadesenteret ligger på baksiden av dette, kjør derfor ikke inn til dem men videre nedover bakken og rundt bygningen. Inn porten blandt alle de knuste bilene og kontor/resepsjonen ligger inne i hjørnet. Parker hvor du selv mener det blir forsvarlig. Ikke så enkelt å finne frem der når man ikke har vert der før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2009 Virka så du Finni hadde vært der da, med så detaljert veiforklaring. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...