Risting på tomgang/lave turtall etter pd dyse bytte

Anbefalte innlegg

Ok prøver igjenn i morra! Gjeller det på alle måleverdier eller? Bilen var ikke det på de første verdiene jeg postet heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut ka det var som var feil eller like langt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, neste blir bytte o-ringer på verkstedet! Hjelper ikke det så veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjenn kan jeg si det jeg nevnte før da. Om ikke det hjelper så påpek de å sjekke reg reim posisjon en gang til og en gang til. Om en tann forskjel er der så blir det mye tull med dysene. Har hørt det før og at det har vart gjort. Om ikke det hjelper så må du vell inn til m.verksted og ta steg for steg igjenn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjenn kan jeg si det jeg nevnte før da. Om ikke det hjelper så påpek de å sjekke reg reim posisjon en gang til og en gang til. Om en tann forskjel er der så blir det mye tull med dysene. Har hørt det før og at det har vart gjort. Om ikke det hjelper så må du vell inn til m.verksted og ta steg for steg igjenn.

 

Kan dette skjekkes i vagcom??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått verkstedet mitt til å bytte oringer først uten noe forskjell og nå plassering på dysene mine, å verdiene i måleblokk 13 fulgte dysene, så kjøpte 2 brukte på norskbildelesenter, men verdiene var lik på den ene altså konstant 2,99 på syl 1 som før og syl 4 ble faktisk verdien dårligere -2,99+- 0,5 men på de som sitter på syl 2 og 3 har blitt mye nærmere 0 nå og bilen har roligere tomgang å går også nå bedre på lavt turtall.

Kan det være andre ting som gjør dette eller har jeg rett å slett max uflaks igjen...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.