#1 Skrevet Januar 17, 2009 hei!! er det noe som kan si meg hvor det er mulig å få kjøpt klistre merker fra clubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2009 Hvis det er klubb-logoen til å ha på bilen du tenker på, så er det lokallaget ditt som har sånne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2009 Lokallagslederen, klistremerkene er gratis, såvidt jeg vet, jeg betalte bare for skiltplater hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2009 hvem ere man skal kontakte for slikt.. har jo 2 biler som bør bli "merka" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2009 (endret) hvem ere man skal kontakte for slikt.. har jo 2 biler som bør bli "merka" Siden du bor i Askim sogner du vel til Østfold lokallag. Da kontakter du Knut-Richard Sjøvold på tlf. 95 90 88 16, mail: krspost@hotmail.com eller med en PM her på forumet. Til neste gang du lurer på noe her på forumet er det også kjekt å bruke søkefunksjonen. Da kommer tråder som dette opp: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50838 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2009 Bare legge til Morten, det enkleste er å møte opp på lokallagstreffa:) Da får du klistremerker med en gang, og sjanser for en hyggelig bilprat vell møtt på treffa morten! Følg med i aktivitetskalenderen for oppdatert info ang fremtidige møter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2009 Om du skulle planlegge deg til råde en dag har jeg noen liggende jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2009 Er bare og si til en av oss i styret hvis du er nedenom Sarp en gang, eller om du venter til neste lokallagstreff. Har alt av "effekter" liggende i bilen:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...