Klistremerker fra klubben ?

Anbefalte innlegg

hei!! er det noe som kan si meg hvor det er mulig å få kjøpt klistre merker fra clubben?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er klubb-logoen til å ha på bilen du tenker på, så er det lokallaget ditt som har sånne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagslederen, klistremerkene er gratis, såvidt jeg vet, jeg betalte bare for skiltplater hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem ere man skal kontakte for slikt.. har jo 2 biler som bør bli "merka"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem ere man skal kontakte for slikt.. har jo 2 biler som bør bli "merka"

 

Siden du bor i Askim sogner du vel til Østfold lokallag. Da kontakter du Knut-Richard Sjøvold på tlf. 95 90 88 16, mail: krspost@hotmail.com eller med en PM her på forumet.

 

Til neste gang du lurer på noe her på forumet er det også kjekt å bruke søkefunksjonen. Da kommer tråder som dette opp: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50838

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare legge til Morten, det enkleste er å møte opp på lokallagstreffa:) Da får du klistremerker med en gang, og sjanser for en hyggelig bilprat :) vell møtt på treffa morten!

Følg med i aktivitetskalenderen for oppdatert info ang fremtidige møter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skulle planlegge deg til råde en dag har jeg noen liggende jeg å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og si til en av oss i styret hvis du er nedenom Sarp en gang, eller om du venter til neste lokallagstreff. :)

Har alt av "effekter" liggende i bilen:)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.