VACN Expressen går fra Moss-Hareid 23-24 jan.

Anbefalte innlegg

Jeg kjører fra Moss 23-24 jan til Hareid så er det noen som skulle ha frakta en søster, stemor, sjiraff, maurtue eller tanks eller andre ting si fra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hareid faktisk, der har jeg vært på ferie og fisket samme med Sindre Bigset. Kanskje du kjenner han?

 

Et annet teit spørsmål, skal du tilbake til Moss etterpå, eller skal du bare en vei? Om du skal tilbake, selger de enda pærebrus på Møre... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he pærebrus selger de enda her ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hareid faktisk, der har jeg vært på ferie og fisket samme med Sindre Bigset. Kanskje du kjenner han?

 

Et annet teit spørsmål, skal du tilbake til Moss etterpå, eller skal du bare en vei? Om du skal tilbake, selger de enda pærebrus på Møre... :P

Evt kan man springe ned på Kiwi å kjøpe ei kasse og sende til deg med posten :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt noen deler fra Bergen og nedover, men det blir kanskje litt langt unna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt noen deler fra Bergen og nedover, men det blir kanskje litt langt unna?

 

Jeg trodde faktisk folk fulgte med i O-fag timene før jeg,men der tok jeg veldig feil...:D

Vet du hvor Hareid ligger forresten? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kan man springe ned på Kiwi å kjøpe ei kasse og sende til deg med posten :D :D

 

 

Haha, takk for tilbudet. Men du skal ikke se bort ifra at jeg kontakter dere i Ålesund om dere skal på treff her på østlandet.

 

Var det pærebrusen som var grønn? Er det ikke bruks om er orange også som blir produsert på samme plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hareid faktisk, der har jeg vært på ferie og fisket samme med Sindre Bigset. Kanskje du kjenner han?

 

Et annet teit spørsmål, skal du tilbake til Moss etterpå, eller skal du bare en vei? Om du skal tilbake, selger de enda pærebrus på Møre... :P

 

La oss si det sånn at morra mi bor i Moss så er av og til opp og ned, og ja de selger Pære og Ananas brus der, både Oskar Sylte, og den noe rimeligere versjonen Brenne.

 

Skal du ha kan vi sikkert få til noe seinere engang.

 

Edit: Pære er grønn, orange er ananas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt noen deler fra Bergen og nedover, men det blir kanskje litt langt unna?

 

Vel, og kjøre bergen og nedover blir vel tja en omvei på over 10 timer, og sikkert en tank og noen ferger så dessverre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss si det sånn at morra mi bor i Moss så er av og til opp og ned, og ja de selger Pære og Ananas brus der, både Oskar Sylte, og den noe rimeligere versjonen Brenne.

 

Skal du ha kan vi sikkert få til noe seinere engang.

 

Edit: Pære er grænn, orange er ananas

 

 

Goody goody, om du har tid så kan du jo stikke innom Vaerste å si hei når du passerer her. Vaerste ligger ett minutt og 46 sekunder fra E6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, takk for tilbudet. Men du skal ikke se bort ifra at jeg kontakter dere i Ålesund om dere skal på treff her på østlandet.

 

Var det pærebrusen som var grønn? Er det ikke bruks om er orange også som blir produsert på samme plass?

 

pærebrus: grønn

ananasbrus: orange

 

oscar sylte hete de som har produktet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goody goody, om du har tid så kan du jo stikke innom Vaerste å si hei når du passerer her. Vaerste ligger ett minutt og 46 sekunder fra E6.

 

Vel det kan jeg sikkert gjøre :) Kult og se litt når en først kjører:)

 

Har du en adresse til stedet for min gps? Send gjerne PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oscar Sylte's Pære- og Ananasbrus kan til og med kjøpes her i Arendal, de selger den på ICA Maxi. Pærebrusen er helt nydelig! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oscar Sylte's Pære- og Ananasbrus kan til og med kjøpes her i Arendal, de selger den på ICA Maxi. Pærebrusen er helt nydelig! :tilber:

Hehehehe...Til opplysning er Oskar Sylte brusen ifra Molde,æsj..hehe : dum :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk folk fulgte med i O-fag timene før jeg,men der tok jeg veldig feil...:D

Vet du hvor Hareid ligger forresten? ;)

 

Ikke eksakt nei...og det var vel derfor jeg antydet at det ble litt langt unna...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, og kjøre bergen og nedover blir vel tja en omvei på over 10 timer, og sikkert en tank og noen ferger så dessverre :P

 

Regnet med det, men det er jo alltids lov å spørre da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oscar Sylte's Pære- og Ananasbrus kan til og med kjøpes her i Arendal, de selger den på ICA Maxi.

 

Oskar Sylte fåes kjøpt på ICA Maxi i Bergen også ;)

 

Pærebrusen er helt nydelig! :tilber:

 

Stemmer det. Er ikke uten grunn jeg er Pærebruskongen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekspressen går fra Moss Lørdag 24 kl 07.00 Går til Dombås og så vinkler det mot Ålesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hareid faktisk, der har jeg vært på ferie og fisket samme med Sindre Bigset. Kanskje du kjenner han?

 

Et annet teit spørsmål, skal du tilbake til Moss etterpå, eller skal du bare en vei? Om du skal tilbake, selger de enda pærebrus på Møre... :P

 

Kjenner ikke Sindre Bigset, men har sett han mange ganger... Så veit hvem det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett Oskar Sylte brusene i Oslo også Håkon, men husker ikke øyeblikkelig hvor. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett Oskar Sylte brusene i Oslo også Håkon, men husker ikke øyeblikkelig hvor. :)

 

Finn det ut da... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekspressen går fra Moss Lørdag 24 kl 07.00 Går til Dombås og så vinkler det mot Ålesund.
Skulle du innom Die Vaerste ? Kan du evt. plukke opp noen Golf II baklykter hos Håkon hvis han har noe intressant på lager ?? Du må forbi der jeg bor på vei hjem anyway,bor rett nedom Plantasjen og Biltilsynet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn det ut da... : smil :

 

ultra på ski storsenter har pærebrusen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ultra på ski storsenter har pærebrusen

 

Og det har du holdt hemmelig for meg så lenge... : bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du innom Die Vaerste ? Kan du evt. plukke opp noen Golf II baklykter hos Håkon hvis han har noe intressant på lager ?? Du må forbi der jeg bor på vei hjem anyway,bor rett nedom Plantasjen og Biltilsynet :)

 

Vel vis Håkon er der 07:15 på lørdag så henter jeg alt du trenger:) Hadde tenkt meg innom, (før jeg viste avreise kl 07) men vil benytte dagen og kjøre på og skal noe lørdags kveld så blir nødt til og kjøre så tidlig.

 

Men finner dere på et eller annet, så kan jeg kjøre oppom og hente ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.