Ålesund : Noen som har litt snacks til Golf II ? Blinklys,baklykter osv.

Anbefalte innlegg

Har arva gode gamle-Golfen til fattern å har fått den eu-godkjent etter nokke tima med fiks. Men den e jo steike kliss orginal. Lurte derfor på om nokken har nokke blinklys å baklykte liggende å slenge ?? Gidde ikke bestille ting å tang fra Ebay med det første iallfall. Ikke så tøft med orange blinkers framme,på sia og orginale rød,kvite og orange baklys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er små fangere på den så har eg liggande noken glassklare blinklys. Har også en kompis som har noken glassklare baklykter raud/kvit.. ellers så trur eg her ligger noen heimesota orginal baklykter ;)

Har ellers ein god del deler til golf 2 siden eg har ribba 2 slike siste 1,5 året.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen sorte hella lykter og 60mm senkesett med papirer du kan få billig ! Skal ha 2 lykters grill av ett eller annet merke også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e store fangera siden det e 90 mod GL. Kvite og røde baklys hørtes intressant ut. Senkesett kommer nok ikke på tale så lenge madamen skal bruke den som arbeidsbil ;) Passaten er lav nok som den er hehe å ho vil ikke ha enda en skamsenka bil. Får heller ta det igjen når e skal ta over bilen når Toyotaen ikke overlever eu-kontrollen no til høsten : rolleyes Da blir det nok skamsenk og breie felga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen sorte hella lykter og 60mm senkesett med papirer du kan få billig ! Skal ha 2 lykters grill av ett eller annet merke også.
Kommer an på pris å tilstand det,senkesett er nok ikke aktuelt med det første.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej he strøkne krystall klare frontlykte me kryss i,grill til 2 lykters, å sota baklykte, strøkne alt samment.. 800 for alt i løpet av uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på pris å tilstand det,senkesett er nok ikke aktuelt med det første.

 

Trond Wiggo har masse snacks liggande

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Wiggo har masse snacks liggande
Sendte han en sms her en dag,men han va i Thailand. Skulle ta meg en tur i neste uke når han e kommet hjem igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik Remøy Pettersen har mye snacks til Golf 2 :)

Medlemm her inne..

 

Han selger unna mye deler for tiden, så ta kjappt kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har røde/hvite "klarglass" baklykter, 60/60 senk og stabstag øvre bak og nedre foran som jeg ikke kommer til å få bruk for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har røde/hvite "klarglass" baklykter, 60/60 senk og stabstag øvre bak og nedre foran som jeg ikke kommer til å få bruk for.
Har mest sannsynlig fått tak i baklykte,fikk på hvite frontblinkers igår. Senk blir nok ikke før e tar over bilen til høsten en gang. Toyotaen skal på eu i oktober å den går nok ikke igjennom der hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har e vært en tur med T-W å fått tak i sorte klarglass-lykter med kryss å 4 stk. Kina-dørhåndtak til alle dørene. Har også bestilt sorte klarglass baklykter med Håkon Sandberg. Blir vintergrill og sommergrill på bilen,emblemfri enkel-grill på sommern og dobbel-grill med 55W xenon-kit på langlysa på vinter/høst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.