Full eksos - UrS4. Hvor får jeg det billig?

Anbefalte innlegg

Jan : Simons anlegget er rustfritt og passformen er meget bra.Kjøpte mitt gjennom http://www.bilextra.no/ Trenger ikke å sveise noe,falsene er 100% gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg modifiserte et slikt Simons-anlegg til en '96 A6 2.5TDIq jeg hadde, og det ble veldig bra. Passformen var fin og kvaliteten virket bra. Rustfritt og virket ordentlig. Jeg kjøpte det hos Mekonomen i Sverige, da det var vesentlig billigere enn å kjøpe det i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris fikk du på dette da Jan? Og lang leveringstid?

 

Står det noe om dimensjon på dette anlegget? det frister ikke å ha noe mindre enn 3"

 

Fikk pris på 5000,- leveringstiden kunne han ikke svare på før mandag.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simons anlegget er i 3" og det er bra.

 

Står det noe om dimensjon på dette anlegget? det frister ikke å ha noe mindre enn 3"

 

Fikk pris på 5000,- leveringstiden kunne han ikke svare på før mandag.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://homepage.internet.lu/customautocraft/TYPEC4_100_S4_A6_S6_S6PLUS.htm

 

det står comming soon, men da må han være tom eller ikke ha oppdatert siden på en stund ;)

jeg skal ta video og legge ut så snart jeg får bilen til å starte igjen, men for tiden er jeg på jobb på andre siden av jorden.

 

Fikk svar mail fra Paul i Luxemburg i kveld og han kunne ikke skaffe frem cat back anlegg til s4 og s6 c4 før til sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen,

sorry but we do not have S6 (C4) system ready for sale yet.

We are hoping by around summer of fall of this year to offer these.

 

This will be a cat back system.

 

Regards,

Paul Fernandes

Custom Auto Craft SARL

Luxembourg-Europe

TEL:(352) 5018-5260 days

(00352) 37-1097 after 17:00

FAX:(00352) 37-1097

E-mail: Paulfern@custom-auto-craft.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden så mange er interesert i dette, hadde det ikke vært mulig og få til et gruppekjøp på Simons anleggene? Eventuelt fra Sverige eller andre land om det blir billigere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er gjerne med på gruppekjøp både på downpipe og 3" eksos om noen finner noe bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere ringer net til ray.se (simons fabrikken) så får dere meget hyggeligere pris en dere gjør i norge sendt til strømstad...

 

Det gjorde hvertfall jeg...

Passformen på det jeg fikk var ikke helt imponerende (99 a6 1,8Tq avant), men dette anlegget har de akkurat begynt med, så det er vel litt under utvikling enda...

Jeg kjørte hvertfall ned til fabrikken så modifiserte de det så det passet og monterte det...

Det er et litt mere brumming enn jeg ønsket meg, men jeg har funnet lekasje i to av skjøtene under der, så da håper jeg det blir roligere inne i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden så mange er interesert i dette, hadde det ikke vært mulig og få til et gruppekjøp på Simons anleggene? Eventuelt fra Sverige eller andre land om det blir billigere?

 

Kunne vert innteressant med et gruppekjøp, visst anlegget er i rustfri jah:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne. Få til et gruppekjøp!

Noen som kan organisere dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gidder ikke gjøre det, men jeg er med om noen gidder og organisere gruppekjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok også interessert i gruppekjøp. Fint hvis noen som har dette anlegget kunne legge ut bilde og kanskje et lyd klipp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også med på gruppekjøp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på gruppekjøp. Er litt mye resonans i det hurtigsveisa jeg har under bilen nå, vil ha bilen stille inni siden jeg kjører litt lengre distanser innimellom.

 

Kan ikke noen få til et gruppekjøp da?:) Virker som vi er endel intresserte å da blir vel prisen deretter også vil jeg tro;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir fort 10 stk ser det ut til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pengene klare jeg så sett i gang å få til noe:P Kanskje dama går med på å beholde bilen også etter at ungen kommer;) Hun klager på mye eksoslyd, sikkert fordi eksosen ligger oppunder hele bilen pga dårlig tilpassning og tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det eventuelt andre levrandører enn Simons som bygger på bestilling?

Som for eksempel Milltek, Ferrita, Remus, Supersprint, Sebring? Noen som har kontakter innenfor bransjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med på ett gruppekjøp også. Jeg skal ha nytt eksosanlegg nå når jeg skifter girkasse. Trenger hele driten (dp, racecat og anlegg), var like før jeg bestilte simons anlegget i dag. Jeg kan bekrefte at dette er i rustfritt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det eventuelt andre levrandører enn Simons som bygger på bestilling?

Som for eksempel Milltek, Ferrita, Remus, Supersprint, Sebring? Noen som har kontakter innenfor bransjen?

 

Supersprint kosta iallefall skjorta, 8000 bare for midtpotta er en litt stiv pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det eventuelt andre levrandører enn Simons som bygger på bestilling?

Som for eksempel Milltek, Ferrita, Remus, Supersprint, Sebring? Noen som har kontakter innenfor bransjen?

 

Tviler på at noen av de der klarer å matche Simons på pris..Jeg er bare ute etter billigst mulig, hvertfall i denne omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hvor mange hester simons anlegget holder til (forutsatt 3" downpipe og racekat). Det er vel ikke bare en erstatning for original anlegget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hvor mange hester simons anlegget holder til (forutsatt 3" downpipe og racekat). Det er vel ikke bare en erstatning for original anlegget?

 

Endel tror jeg, er vist sånn at man kan se rett gjennom pottene. Alikavel gir det bra lyd, men ikke for mye lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.