#51 Skrevet Februar 3, 2009 Om ikke Ray.se (simons) er med på noe må det vel gå ant å gjøre en avtale med f.eks mekonomen Trondheim ? Har bra rabatter gjennom klubben der, og om vi blir ca 10 må det gå ant å få det presset ned litt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 4, 2009 Tenkte tanken, kunne jo ringt bilextra og mekonomen, MEN spørsmålet er om det er lønnsomt når man får kanskje 300kr frakt pr anlegg i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 4, 2009 Det kommer nok litt an på hva vi havner på i pris i utgangspunktet vil jeg tro. Sparer jeg en tusing eller 2 på gruppekjøp betaler jeg fint 3-500kr i frakt. Ei krone her å ei krone der blir fort mye penger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg snakket med Mekonomen i Bergen i dag. Der fikk jeg dette anlegget til 5200 inkl klubbrabatt. Dem har ikke mye å gå på grunnet bestillingsvare. Men dette var ikke noe gale pris. Har satt det i bestilling til min bil nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg snakket med Mekonomen i Bergen i dag. Der fikk jeg dette anlegget til 5200 inkl klubbrabatt. Dem har ikke mye å gå på grunnet bestillingsvare. Men dette var ikke noe gale pris. Har satt det i bestilling til min bil nå. Hvor lang leveringstid regnet de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg snakket med Mekonomen i Bergen i dag. Der fikk jeg dette anlegget til 5200 inkl klubbrabatt. Dem har ikke mye å gå på grunnet bestillingsvare. Men dette var ikke noe gale pris. Har satt det i bestilling til min bil nå. 4950,- fikk jeg, men var før årskifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 4, 2009 da fikk jeg beskjed om 1 ukes leveringstid. Ser fram til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 4, 2009 Husk og ta bilder osv., kanskje du kan lage en test ? Passform, pris, kvalitet, montering, lyd, resonans osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 4, 2009 Husk og ta bilder osv., kanskje du kan lage en test ? Passform, pris, kvalitet, montering, lyd, resonans osv Helst audio lydklipp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 4, 2009 Har vi noen rabatter på mekonomen i Kolbotn eller Ski? Isåfall vurderer jeg å dra til en av de i mårra for å høre om det er noe billig å oppdrive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 4, 2009 Husk og ta bilder osv., kanskje du kan lage en test ? Passform, pris, kvalitet, montering, lyd, resonans osv det må vel la seg ordne Helst audio lydklipp.... skal love at det kommer før og etter lyd Har vi noen rabatter på mekonomen i Kolbotn eller Ski? Isåfall vurderer jeg å dra til en av de i mårra for å høre om det er noe billig å oppdrive. tror nok rabattavtalen gjelder alle landes butikker. bare husk medlemskortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 4, 2009 Har ikke fått det nye medlemskortet enda..så da hjelper det vel lite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 4, 2009 funker sikkert med fjorårets kort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 4, 2009 Da har jeg bestilt til min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 4, 2009 Fikk du "nice price"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 4, 2009 5 k Et gruppekjøp hadde nok sikkert ikke spart oss for mer enn noen hundrelapper pr anlegg alikevel, så jeg er happy med prisen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 4, 2009 Dette Simons/Ray anlegget. Er det cat-back system som passer direkte på begge katalysatorene på 2.2? Syns det var en god pris dette. Må vurdere dette mot sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 4, 2009 Jepp,passer rett på org kat`er.Følger med overgang.Jeg syns anlegget er helt knall.Bra lyd ved pådrag og ingen resonans og fin passform + pris for et 3" eksosanlegg fra kat og bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 4, 2009 Er vel dette her jah.. Rett på originale katalysatorer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 4, 2009 5 k Et gruppekjøp hadde nok sikkert ikke spart oss for mer enn noen hundrelapper pr anlegg alikevel, så jeg er happy med prisen:) Var det i bergen du bestilte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 5, 2009 Er vel dette her jah..Rett på originale katalysatorer... [ATTACH]114512[/ATTACH] Hvordan får du det der til å passe på begge cat'er`? om det er slik det ser ut på bildet må man jo ha 1 rør bak og ikke den forgreneren til 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 5, 2009 Og kan den av dere som får dette først være så greie å komme med et bilde så fort som mulig? Jeg kjører 1 rør hele veien å hvis ikke dette passer så ville jo det vært litt dumt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 5, 2009 Hvordan får du det der til å passe på begge cat'er`? om det er slik det ser ut på bildet må man jo ha 1 rør bak og ikke den forgreneren til 2? Forgreninga er vel fra 2 catter til ett 3" rør. Har du 3" downpipe må du lage til en liten bit i fra downpipe/cat og til det nye eksosanlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 5, 2009 Forgreninga er vel fra 2 catter til ett 3" rør. Har du 3" downpipe må du lage til en liten bit i fra downpipe/cat og til det nye eksosanlegget. Korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 5, 2009 Ser at det står at de har til RS2 også... Simons altså... Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...