Full eksos - UrS4. Hvor får jeg det billig?

Anbefalte innlegg

Om ikke Ray.se (simons) er med på noe må det vel gå ant å gjøre en avtale med f.eks mekonomen Trondheim ? Har bra rabatter gjennom klubben der, og om vi blir ca 10 må det gå ant å få det presset ned litt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte tanken, kunne jo ringt bilextra og mekonomen, MEN spørsmålet er om det er lønnsomt når man får kanskje 300kr frakt pr anlegg i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok litt an på hva vi havner på i pris i utgangspunktet vil jeg tro. Sparer jeg en tusing eller 2 på gruppekjøp betaler jeg fint 3-500kr i frakt. Ei krone her å ei krone der blir fort mye penger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket med Mekonomen i Bergen i dag. Der fikk jeg dette anlegget til 5200 inkl klubbrabatt. Dem har ikke mye å gå på grunnet bestillingsvare. Men dette var ikke noe gale pris. Har satt det i bestilling til min bil nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket med Mekonomen i Bergen i dag. Der fikk jeg dette anlegget til 5200 inkl klubbrabatt. Dem har ikke mye å gå på grunnet bestillingsvare. Men dette var ikke noe gale pris. Har satt det i bestilling til min bil nå.

Hvor lang leveringstid regnet de da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4950,- fikk jeg, men var før årskifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fikk jeg beskjed om 1 ukes leveringstid. Ser fram til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og ta bilder osv., kanskje du kan lage en test ? Passform, pris, kvalitet, montering, lyd, resonans osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og ta bilder osv., kanskje du kan lage en test ? Passform, pris, kvalitet, montering, lyd, resonans osv :)

Helst audio lydklipp....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi noen rabatter på mekonomen i Kolbotn eller Ski? Isåfall vurderer jeg å dra til en av de i mårra for å høre om det er noe billig å oppdrive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må vel la seg ordne

Helst audio lydklipp....

skal love at det kommer før og etter lyd

Har vi noen rabatter på mekonomen i Kolbotn eller Ski? Isåfall vurderer jeg å dra til en av de i mårra for å høre om det er noe billig å oppdrive.

tror nok rabattavtalen gjelder alle landes butikker. bare husk medlemskortet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått det nye medlemskortet enda..så da hjelper det vel lite..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker sikkert med fjorårets kort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt til min og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 k :)

Et gruppekjøp hadde nok sikkert ikke spart oss for mer enn noen hundrelapper pr anlegg alikevel, så jeg er happy med prisen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette Simons/Ray anlegget. Er det cat-back system som passer direkte på begge katalysatorene på 2.2? Syns det var en god pris dette. Må vurdere dette mot sommeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,passer rett på org kat`er.Følger med overgang.Jeg syns anlegget er helt knall.Bra lyd ved pådrag og ingen resonans og fin passform + pris for et 3" eksosanlegg fra kat og bakover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dette her jah..

Rett på originale katalysatorer...

047-H2DR_Rostfritt_avgassystem_Audi_S4_S6_C4_2_2_Turbo_Simons_stainless_exhaust.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 k :)

Et gruppekjøp hadde nok sikkert ikke spart oss for mer enn noen hundrelapper pr anlegg alikevel, så jeg er happy med prisen:)

Var det i bergen du bestilte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dette her jah..

Rett på originale katalysatorer...

[ATTACH]114512[/ATTACH]

Hvordan får du det der til å passe på begge cat'er`?: klø :

om det er slik det ser ut på bildet må man jo ha 1 rør bak og ikke den forgreneren til 2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kan den av dere som får dette først være så greie å komme med et bilde så fort som mulig? Jeg kjører 1 rør hele veien å hvis ikke dette passer så ville jo det vært litt dumt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får du det der til å passe på begge cat'er`?: klø :

om det er slik det ser ut på bildet må man jo ha 1 rør bak og ikke den forgreneren til 2?

Forgreninga er vel fra 2 catter til ett 3" rør. Har du 3" downpipe må du lage til en liten bit i fra downpipe/cat og til det nye eksosanlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forgreninga er vel fra 2 catter til ett 3" rør. Har du 3" downpipe må du lage til en liten bit i fra downpipe/cat og til det nye eksosanlegget.

Korrekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det står at de har til RS2 også... Simons altså... Stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.